סקייוול מרחיבה את האחריות על דגם ה-ET5 עד 200,000 קילומטר

 

סקייוול רכב
סקייוול מרחיבה את האחריות על דגם ה-ET5. צילום: עמית אגרונוב

 

קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב החשמלי SKYWELL מאריכה את תוקף האחריות על דגם ET5, על כל גרסאותיו, ET5 XR86 וגרסת ET5 LR72. האחריות תעמוד על 8 שנים או 200 אלף ק״מ (במקום 150 עד כה). הרחבת האחריות הינה ללא עלות ותחול על לקוחות קיימים וחדשים

 

 SKYWELL היא חברת בת של הקונצרן הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין ומיצרני הרכב הבודדים המייצרים לעצמם סוללות וליצרנים נוספים.

“הארכת האחריות הינה חלק מצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכראש חץ לחדירת SKYWELL לשווקים נוספים. מותג SKYWELL משווק כבר היום בלמעלה מ-50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת אסטרטגיה זו תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים”.

הדגם הראשון אמור להחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME אשר הוצגה בתערוכת ביג’ינג האחרונה. 

כאמור, מעתה, תהפוך SKYWELL למותג שמעניק את תקופת האחריות הארוכה ביותר בקטגוריה, 8 שנים או 200 אלף ק״מ, ללקוחות חדשים או קיימים, ללא כל עלות. האחריות עד כה עמדה על 8 שנים או 150 אלף ק״מ, ו-SKYWELL היא מרחיבה את האחריות למשך הזמן הארוך ביותר. סקייוול מציינת כי בשונה מהמקובל, החברה גם לא מגבילה את אופן הטעינה, קצב הטעינה ואחוז הטעינה.

דגם הסקייוול ET5 מגיע עם אבזור נוחות הכולל בין היתר: קוקפיט דיגיטלי מלא של תא הנהג, הכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’, ובנוסף מסך מגע בגודל 12.8 אינץ’, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון, דלת תא מטען חשמלית, 22 תאי אחסון, נפח תא המטען 467 ליטרים, מושבים קדמיים חשמליים עם 3 זיכרונות, הכוללים חימום ואוורור ומצב לינה. תאורת לייזר משולבת LED (למעט פנסי ערפל אחוריים), בקרת אקלים מתקדמת עם מסנן חלקיקים ברמת N95, סייען חנייה אוטומטי בניצב ובמקביל ומצלמת ‘מעוף הציפור’. 

מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: ״זהו צעד נוסף הנובע מהגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי מועדף, מעוצמתו של היצרן והשותפות ההדוקה עם קבוצת כדורי. לצד עלויות האחזקה הנמוכות ושגרת הטיפולים המחייבת טיפול פעם בשנתיים או 40 אלף ק”מ בלבד, אין לנו ספק כי הדבר גם יעניק בטחון ללקוחות היד שנייה של הרכב.

 

סקייוול ET5 בגרסת סוללה 86 קילוואט-שעה במחיר – 239,900 שקלים

סקייוול SKYWELL ET5 עם סוללת 88 קוטש וטווח חשמלי מורחב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *