סקייוול ET5 רכב קרוסאובר חשמלי נכנס לענף המוניות ב-158,000₪

 

סקייוול ET5 מונית
סקייוול ET5 למוניות, במחיר של 158 אלף ש״ח לפני מע”מ

 

קבוצת כדורי מודיעה על כניסת מותג הרכב החשמלי סקייוול SKYWELL לענף המוניות, סקייוול ET5 במחיר של 158 אלף ש״ח

החדירה לענף המוניות, מהווה צעד אסטרטגי של קבוצת כדורי במטרה להוות גורם משמעותי בביסוס המובילות של הרכבים החשמליים גם בתחום זה. לאורך השנה האחרונה, בחנה קבוצת כדורי בשיתוף סוכנות הרכב, ׳דוד סוכנויות׳ ובקרב נהגי מוניות, את האפשרות של כניסת SKYWELL לענף זה.

לאחר שגמעו בשנה האחרונה עשרות אלפי קילומטרים, הביעו עשרות נהגי המוניות שהשתתפו בפיילוט,  שביעות רצון גבוהה מהשילוב הנדיר של רכב מאובזר, מפנק ומרווח עבור הנוסעים, לרבות תא מטען ענק, המגיע גם עם טווח נסיעה מרשים לנהגים, המאפשר גמישות מרבית בניהול הנסיעות, אמינות וחיסכון כספי עצום במעבר לחשמל. בלי בעיות מנוע, מצתים, גיר ותמסורות, הקיימים ברכבי דיזל ובנזין, ועם בלימה רגנרטיבית שמאריכה את חיי הבלמים – המעבר למונית חשמלית, חוסך כסף רב בעלויות התחזוקה, וגם מאפשר להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה יותר.

החל מהיום תשווק מונית SKYWELL סקייוול בעלת פלטפורמת ההנעה החשמלית הייעודית, במחיר של 158 אלף ש״ח לא כולל מע”מ. הלקוחות הראשונים יקבלו חבילת השקה ללא כל עלות נוספת, הכוללים: חבילת אבזור, עמדת טעינה וטיפול ראשון. בנוסף, ללקוחות יוקצה יועץ שירות אישי ייעודי.

 

אחריות

נהגי המוניות שיעברו ל-SKYWELL סקייוול יקבלו תקופת אחריות ארוכה לסוללה (הארוכה ביותר בענף) – 500 אלף ק״מ או 5 שנים. סקייוול מהווה חברת בת של קונצרן הענק הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין ומיצרני הרכב הבודדים בעלי היכולת לייצר את הסוללות לעצמם ואף ליצרנים נוספים. דבר המעיד על יציבות של המותג.

SKYWELL משווק היום בלמעלה מ-50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת אסטרטגיה זו תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון אמור להיחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME המרהיבה אשר הוצגה בתערוכת בייג’ינג האחרונה.

מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: ״אנו ממשיכים בביסוס פעילות המותג ורואים בפנייה לנהגי המוניות, מנוע צמיחה חשוב בהיבט החדירה והצלחת המותג בישראל. למונית חשמלית יש יתרונות רבים לנהג, לנוסעים וגם לציבור הרחב. אין לי ספק כי נהגי המוניות שיבחרו במונית SKYWELL 100% חשמלית, ייהנו מביצועים מרשימים, יהפכו לשגרירים של המותג בכביש ויעניקו ללקוחותיהם חווית נסיעה ייחודית״.

סקייוול ET5 בגרסת סוללה ארוכה (86 קוט”ש) מבחן דרכים

סקייוול ET5 החשמלית בשתי רמות גימור חדשות מ-192,900₪

סקייוול מרחיבה את האחריות על דגם ה-ET5 עד 200,000 קילומטר

SKYWELL סקייוול חונכת שני אולמות תצוגה חדשים בחיפה ובבאר שבע

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *