סקירה וחוות דעת: החלפת מערכת מולטימדיה לרכב (אנדרואיד) Gsound

 

מערכת מולטימדיה לרכב
החלפת מערכת מולטימדיה ברכב

 

6 שנים… 6 שנים אני מדברת על החלפת מערכת מולטימדיה ברכב. קניתי ב-2018 סיאט איביזה ידנית, 1.0 ל’, עוד “בתקופה” שהייתה עולה 70-75 אלף שקל. הגרסה הידנית הגיעה עם אבזור משנת 2000, מסך בגודל 4”, שחור לבן, אמנם מסך מגע, אבל כזה מפעם. טכנולוגיה ישנה. כל סביבת הנהג סופר בסיסית, אבל הרכב אחלה, אז המשכתי וסחבתי עוד שנה ועוד שנה, עם מערכת מאד מיושנת מול העיניים.

לפני שנה-שנתיים פגשתי איביזה אחרי מתיחת פנים, שתא הנהג כולל מערכות נוחות, תאורת אווירה, מסך מולטימדיה יחסית גדול, אבזור שנותן תחושה אחרת בתוך הרכב. ראיתי שמערכת מולטימדיה גדולה וצבעונית יכולה לשנות את פני כל התא. נו, החיים והשגרה עשתה את שלה, מכוניות באות ומכוניות הולכות, ואני חוזרת למערכת הבסיסית שלי בקבלה מלאה, שהיא איתי עד הרכב הבא (צפו להפתעות…).

 

החלפת מסך ברכב
מערכת שמע ישנה עם מסך 4 אינץ’
התקנת מערכת ברכב
ההתקנה אורכת כשעה וחצי

 

עד שיום אחד קיבלתי הודעה מחברת מערכות שמע וטכנולוגיה לרכב בשם Gsound, היבואן הראשי של המותג בארץ (ומשווקים לחנויות ברחבי הארץ). הם ראו אותי ברשתות, אהבו את הסקירות (יש גם לא מעט סקירות וחוות דעת באתר), והציעו לי לסקר מערכת מולטימדיה שלהם, בין הטובות שהם מציעים, אם לא, הטובה ביותר. אחרי חודש ימים, יום ההתקנה הגיע, נפגשנו במרכז פתח תקווה, שם העסק ממוקם. מקום ההתקנות והמחסן של החברה, כשהמכירות מתבצעות אונליין או בטלפון.

ההתקנה לקחה כשעה וחצי, המסך הקטנטן והכהה פינה את מקומו למסך 9 אינץ’ צבעוני וגדול, חד מאד, עם רזולוציה גבוהה, וגם עם ממשק מתקדם, ומסך בית, שבמבט ראשון (טוב, גם שני) נראה לי עמוס, אבל עמוס בכל טוב. כן, אני בן אדם פשוט, וקצת טכנופובית, הייתי שמחה למסך בית עם 2-3 פונקציות, סרגל אפשרויות בצד, וזהו, שאני אוכל להעביר את האמצע ימינה על מסך ולהגיע למסכים נוספים, וכל מסך יגיע לפונקציה אחרת – מסך רדיו, מסך מדיה, הדברים הפשוטים שאני צריכה במרחק נגיעה.

כמה הדגם הזה איכותי? את הצ’יפים במעבד של הדגם הספציפי הזה תמצאו במכשירי סמסונג, לדוגמא. כמה המסך חד וצבעוני? החווייה הויזואלית בולטת גם לעין לא מקצועית, אבל אם תשוו – מסך מול מסך, לא האמנתי כמה מסך מולטימדיה שנראה צבעוני ויפה, (ועם שם של מותג מוכר) נראה דהוי מול הדגם הזה.

 

מערכת מולטימדיה חדשה
קפצתי מודל… מערכת מולטימדיה חדשה באיביזה 2028
מולטימדיה ממשק אנדרואיד
מסך עם כל האפליקציות. מערכת מולטימדיה עם ממשק אנדרואיד
טלוויזיה לרכב
צפייה באפליקציית ערוצי טלוויזיה. רק בעצירה מוחלטת והמתנה.
מצלמת רוורס
אפשרות התממשקות עם מצלמת רוורס

 

כל הפונקציות החשובות מרוכזות במסך הבית, ביניהן, גישה לרדיו, בלוטות’, מדיה, אפליקציות חשובות, מערכת ניווט, ואנימציה נחמדה שמראה רכב בתנועה בכל תחילת נסיעה, עם נתוני מהירות בפועל.

מערכת המולטימדיה מבוססת אנדרואיד, זה כבר טוב. החיבור לטלפון הוא מיידי ואלחוטי, באוטו אנדרואיד וכמובן בבלוטות’, אם לא בא להתממשק למסך של הטלפון שלי (בנסיעות ארוכות זה כן חובה, כדי לראות את הווייז בגדול מול העיניים, ולשמוע במקביל יוטיוב.

 

@gsound.il המסך החדש – GSOUND PRO נחת בישראל ! מסך כזה בוודאות עוד לא פגשתם ✅8 גיגה ראם ✅ 256 GB אחסון פנימי ✅מסך 2k 1200/2000 ✅מהירות מעבד 2.7 ghz ✅יציאה לסיב אופטי ✅חיבור type c וHDMI ✅חנות אפליקציות פתוחה ✅מעבד של אחת החברות הכי מוכרות בשוק ועוד המון.. בקיצור, עד שלא תנסו לא תדעו✨ אנחנו מדגישים, המלאי מוגבל מאוד! אז מהרו להזמין #גיסאונד #מולטימדיה #מסךמולטימדיה #שיפוררכבים #רכב #אוטוספורט @Maya | מנהלת סושיאל ♬ original sound – GSOUND | ️ מולטימדיה לרכב

 

בשמיעת מוזיקה, היד שלי חוזרת לאותו מיקום שבעבר הייתה גלגלת קטנה של “ווליום”, להגביר או להנמיך את השמע. אין גלגלת יותר, יש מסך מגע עליו לוחצים ומגבירים, אבל כבר יותר נוח לי לשלוט על העוצמה מהגלגלת בהגה.  הרמקולים שלי ברכב לא הוחלפו, נשארתי עם אותם ארבעה רמקולים פשוטים, בעלי איכות שמע בינונית. השינוי הוא שיש במולטימדיה החדשה אפשרויות כיוון שמע, כך שאני יכולה לשחק עם ההגדרות, לשים לב לשינוי בחוויית השמע. מתארת לעצמי שאם הייתי מחליפה לרמקולים איכותיים, הייתי עפה בכלל. 

 

אפליקציות מולטימדיה
זמן איכות ברכב…

 

בכלי רכב מודרניים, המערכת מתממשקת עם בקרת האקלים ברכב, יש מסך שליטה מודרני במערכת, שנראה כמו במכוניות מבחן חדשות שאני בוחנת, יש גם אפשרות להתממשק עם מערכת לחץ צמיגים, מצלמת רוורס ועוד. אלה דברים שלא קיימים ברכב שלי, כי לא קיימת בו הטכנולוגיה המתאימה. אהבתי מאד שאני יכולה להוריד אפליקציות כמו בטלפון, ויש מסך אפליקציות גדול וצבעוני, שכולל גם אפליקציות צפייה בטלוויזיה, שאני כמובן צופה בהן רק בהמתנה, ועצירה מלאה, בתוך הרכב. חוויה.

ומילה על האנשים ב-GSOUND, כי מלבד המוצר, והשירות הטוב, וההתקנה המהירה, וההסברים המפורטים, היה לי כיף ונוח בחברתם, היה לי נוח להתייעץ איתם, ולשאול שאלות, ואני יודעת שיש לי ויהיה לי למי לפנות במידה ואני אצטרך.

 מחיר המערכת שהותקנה אצלי, עם “מסך פלטינום” הוא – 3,500 ש״ח

 

כמה שאלות למומחה, לירז, בעלי החברה Gsound:

 

אתה יכול לפרט על המפרט הטכני של המערכת?

“מדובר בדגם “פלטינום”, שכולל מסגרת ייעודית (תואם מקור), שנראה כאילו הרכב יצא כך מהחברה. כל המתאמים הייעודיים שמתממשקים למחשב הרכב, נותנים גישה מלאה לפעולות במחשב הרכב דרך המסך, ופיצ׳רים כמו פתיחת דלתות וכדומה שמתווספים על המסך. במסך עצמו מובנית דיבורית בלוטוס ברמה הגבוהה ביותר בשוק, ככה שירגיש כאילו בכלל לא מדברים מהרכב.

איכות התמונה של המסך היא 2k ברזולוציה של 1200×2000 – מסך Qled. המעבד הוא מעבד 8 ליבות 8 ג׳יגה ראם ( מהירות הרצה) – בדרך כלל מה שנמכר היום לצרכן זה 2 /4  ג׳יגה ראם. 

256 ג׳יגה רום (אחסון פנימי), dsp – אקולייזר לשליטה בצלילים ובשמע הרכב. במכשיר יש מגבר פנימי שמשפר את איכות הסאונד דרך הרמקולים הקיימים – ממש כאילו נוסף מגבר. כמובן שברכבים שיש כפתורים בהגה השליטה עובדת כרגיל.

בנוסף, יש יציאה לסיב אופטי (מי ששם מערכת סאונד ברמה גבוהה והוא צריך יציאות אופטיות בנוסף ליצאות RCA). חשוב לציין שהממשק נגיש למשתמש, ניתן להגיע מהמסך הראשי לכל פונקציה במכשיר ולעבור בין פונקציות מבלי התעסקות מיותרת (מי שהיה לו מולטימדיה של חברה אחרת ממש ירגיש בהבדל).

חברת ג׳י סאונד היא מותג פרימיום בתחום מערכות המולטימדיה לרכב. יש מערכות מולטימדיה לרכב (מספר דגמים שונים עם מפרטים שונים), מצלמות דרך שיודעות לצלם גם כשהרכב בחניה עם דגש על איכות תמונה”.

 

מחיר הרמקולים תלוי באיכות – טווח המחירים הוא בין 400-2,000 ש״ח

מחיר מצלמת רוורס – משתנה לפי איכות המצלמה, בין 250-600 ש״ח

מחיר מצלמת דרך ג׳י סאונד דגם GS-X – מחיר מומלץ לצרכן 1,000 ש״ח

 

איך אתה מתאים את המערכות ללקוחות שפונים אליך, בעיקר, אם מישהו מגיע אליך עם תקציב מוגבל?

 

“כל המערכות של ג׳י סאונד הן מערכות איכותיות, גם המוצר ה״זול״ ביותר הוא מומלץ על ידינו. אנחנו יודעים להתאים את המסך לצרכי הלקוח, לדוגמא – לקוח עם ג׳יפ שיורד לטיולי שטח ורוצה להשתמש באפליקציות ניווט כגון – off road, עמוד ענן – אנו נמליץ לו ללכת על מוצר עם יותר אחסון פנימי להורדת המפות. אנחנו יודעים להתאים את המוצר ביותר לצרכים של הלקוח מבלי שהוא ישלם על דברים שהוא לא צריך”.

 

איפה אפשר למצוא אתכם, ולהתרשם מהמוצרים שלכם?

“אנחנו נמצאים בכל הרשתות החברתיות:”

פייסבוק

אינסטגרם

טיקטוק

טלפון: 050-6166999

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *