סקר: 65% מההורים לנהגים צעירים מפחדים כשהם נוהגים לבד

 

אפליקציה GPS רכב איתוראן FAMILY
אפליקציה חדשה להורים לנהגים צעירים – איתוראן FAMILY

 

סקר: 65% מההורים לנהגים צעירים מפחדים כשהם נוהגים לבד. אפליקציה חדשה של חברת איתוראן, איתוראן FAMILY, מאפשרת להורים לצפות במיקום הרכב 24/7 ולקבל התרעות על חריגות מהירות בזמן אמת

 

סקר חדש בקרב הורים לילדים בגילאי 17-25 (נהגים צעירים) קובע ש-65% מההורים לנהגים צעירים מפחדים כשהם נוהגים לבד ללא פיקוח – החששות העיקרים של הורים לנהגים צעירים הינם 36% מנהיגה פרועה של נהגים אחרים על הכביש 35% מתאונה, 10% מאלימות על הכביש, 4% מתקלות ברכב,4% מחוסר התמצאות בדרך ו-3% מעבירות תנועה

 

סקר שנערך ע”י מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם ארצי של 400 איש בגילאים 40-65 שהינם הורים לילדים בגילאי 17-25 ( נהגים צעירים) בנושא האם הם מפחדים וחוששים מהנהיגה של ילדיהם כשהם נוהגים לבד ללא פיקוח קובע ש-65% מפחדים, כאשר נשים ציינו יותר שהן מפחדות מנהיגה של נהג צעיר-70% לעומת 59% בקרב הגברים. 

החששות העיקרים של ההורים מנהיגת הילד (הנהג הצעיר) ללא פיקוח הינם-36% מנהיגה פרועה של נהגים אחרים על הכביש,35% תאונה,10% אלימות על הכביש,4% תקלות ברכב,4% חוסר התמצאות בדרך, 3% עבירות תנועה, 1% נהיגה בשיכרות/תחת השפעת סמים ו-1% שהילד לא יענה לטלפון וההורים לא ידעו איפה הילד נמצא.

לשאלה, האם הילד (הנהג הצעיר) היה בשנה האחרונה בסיטואציה מסוכנת במהלך הנהיגה, 21% ציינו פעם אחרת, 8% ציינו בין 2-3 פעמים.

עפ”י נתונים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נהגים צעירים מעורבים בתאונות דרכים חמורות פי 1.7 ביחס לנהגים מבוגרים יותר.

חברת איתוראן משיקה בימים אלו שירות חדש – “איתוראן FAMILY” המאפשר להורים של נהגים צעירים לצפות במיקום הרכב 24/7 באמצעות אפליקציה ולקבל התרעות על חריגות מהירות בזמן אמת, משוב אודות נסיעות מסוכנות, התרעה על יציאת הרכב מאזור המוגדר ועוד. “איתוראן FAMILY” משלב טכנולוגיה מודרנית עם ממשק ידידותי למשתמש, המאפשר להורים לקבל מידע חיוני.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *