סרס מציגה פלטפורמה חדשה ולוטשת עיניים לשווקים הבינלאומיים

 

סרס דגמים SERES רכב
בסיס ורסטילי שישמש את דגמי סרס החדשים

 

סרס SERES מציגה את פלטפורמת MF שתשמש את רכבי הפרימיום הבאים שלה 

חברת סרס, SERES Auto, חברה מובילה בסין בתחום הרכב החשמלי, מציגה את פלטפורמת MF עם מערכת safety 4.0, שתתאים לכלל גדלי הייצור בתעשייה, מרחב ורסטילי ומציגה רמת בטיחות גבוהה ומקיפה, אפשרות חיבור ל-3 אפשרויות הנעה, מרחב ורסטילי ושילוב 5,000 יישומי טכנולוגיה חכמה.

פלטפורמת MF החדשה של SERES משלבת טכנולוגיות בתחום הבטיחות, הכוח, המרכב והתוכנה, מרכיבים מרכזיים באסטרטגיית ההרחבה הגלובלית של SERES, במטרה להכנס ולהשתלב בשווקים בינלאומיים. פלטפורמה שתשמש שישה דגמים חדשים שהחברה מתכננת להשיק בשנה הקרובה, ביניהם שני דגמים בולטים, שיגיעו גם אלינו: דגם הסרס 7, (דגם חמישה מקומות) ודגם סרס 9 (דגם 7 מקומות).

“הפיתוח של קבוצת SERES דוגל בגישת “המשתמש במרכז”, ומתמקד ברכבים המוגדרים על ידי תוכנה” אמר זהאנג סינגחאי, המייסד והיו”ר שלAUTO SERES. “אנו נמשיך לקדם את הנגישות שלנו לטכנולוגיה, ונשתף פעולה עם שותפים עסקים גלובליים כדי לספק למשתמשי SERES ברחבי העולם חוויה אולטימטיבית לאורך כל מחזור החיים של השימוש ברכב”.

ב-SERES מסבירים כי פלטפורמת החדשה תאפשר התאמה מהירה לדרישות השוק המשתנות ולציפיות הצרכנים. כאשר תעשיית הרכב מובילה לתקופה חדשה של שינוי אינטליגנטי, פלטפורמת MF תומכת במעבר חלק יותר אל העתיד עבור הצרכנים.

 

SERES 9
האם יגיע אלינו השנה?. סרס 9

 

היתרונות לצרכנים מתבטאים בארבעה נקודות מרכזיות:

• Safety 4.0

פלטפורמת MF קובעת סטדנרט חדש לבטיחות וחווית נהיגה. הפלטפורמה של SERES מציגה את מערכת Sfety 4.0 – מערכת הבטיחות המקיפה הראשונה בתעשיית הרכב העולמית. המערכת מכסה מעל 150 תרחישי בטיחות. בתוך הפלטפורמה הוטמעו מעל ל-200 תכונות בטיחות שייושמו באמצעות 40 מערכות בטיחות טכנולוגיות מובילות בתעשייה המשולבות בפלטפורמה.

• חשמלי, היברידי וגם מנוע מאריך טווח

הפלטפורמה החדשה של SESRES היא הפלטפורמה היחידה בתעשייה שמאפשרת הינע באמצעות מנוע חשמלי בלבד ואפשרויות היברידיות של מנוע בנזין משולב מנוע חשמלי או מנוע חשמלי המשודך למנוע מאריך טווח.

• מרחב רב תכליתי

פלטפורמת ה-MF של SERES היא חכמה וגמישה במיוחד ומאפשרת רמת התאמה גבוהה לייצור כלי רכב החל ממחלקת B ועד מחלקת D וגם רכבי MPV ו-SUV. מעבר לכך, הפלטפורמה בנויה להבטיח מענה יעיל לצרכים מגוונים המצריכים שינויים בחלל הרכב, הגודל שלו ועוד.

 

סרס בטיחות
פלטפורמה חדשה ורכיבי בטיחות מתקדמים. סרס

 

• תעשייה בשילוב טכנולוגיה חכמה

בליבת החזון של SERES – “טכנולוגיה חכמה המגדירה מחדש יוקרה” היצרנית מתחייבת לעמוד בחוד החנית בכל הנוגע בשילוב טכנולוגיה חכמה בכלי הרכב שלה, בכל הדגמים שתייצר ותקבע סטנדרט חדש עבור רכבי אנרגיה יוקרתיים הממוקדים בצרכן. פלטפורמת MF הגיעה ליכולת של 100% SOA – המאפשרת עדכונים ושיפורים לכלל רכיבי התוכנה ברכב, מרגע ייצורו באמצעות מערכות OTA. בפלטפורמה יש מעל 1,300 ממשקי API ואינטגרציה של מעל ל-5,000 יישומים.

“כל אלה יבטיחו חוויית משתמש מותאמת אישית לחלוטין בכלל הדגמים של SERES. הכל על מנת לשמור על כלי הרכב מעודכנים בזמן אמת ופונקציונליים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת להפוך את רכב היוקרה לחכם וידידותי למשתמשים”.

 

SERES 5 (סרס) קרוסאובר חשמלי חדש – סקירה וחוות דעת

ניסוי כלים: סרס EV3 (SERES) (קרוסאובר חשמלי) מבחן דרכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *