עמדת טעינה אולטרה-מהירה (עד 150 קילוואט) באזור עכו-כרמיאל

 

אמישראגז עמדת טעינה
עמדת טעינה אולטרא מהירה. אמישראגז

 

“אמישראגז” משיקה עמדת טעינה אולטרה-מהירה (עד 150 קילוואט) לטעינת רכבים חשמליים באזור התעשייה היי-לב על כביש 85 (עכו-כרמיאל)

חברת “אמישראגז” מרחיבה את פעילותה בתחום טעינת רכבים חשמליים. כחלק מהמעבר להפוך לקבוצת אנרגיה, מתרחבת החברה ומשיקה עמדת טעינה נוספת באמצעות חברת אמישראגרין – חברת בת של אמישראגז. עמדת הטעינה החדשה ממוקמת באזור התעשייה היי-לב על כביש 85 (עכו-כרמיאל). מדובר בעמדת טעינה אולטרה-מהירה בקצב של 150 קילוואט. העמדה מתוצרת חברת Nidec האיטלקית שמיוצרת בגרמניה ומאפשרות טעינה מהירה מאוד תוך דקות. עמדת הטעינה החדשה פועלת באמצעות אפליקציה חדשה של חברת הבת “אמישראגרין” שמתמחה במתן שירותים לטעינת רכבים חשמליים ופנלים סולאריים.

 

כתובת מתחם הטעינה החדש: שדרות החרוב, פארק תעשיות בר-לב.


אפליקציית “אמישראגריןEV” פתרונות אנרגיה ירוקים מבית “אמישראגז”, מאפשרת הטענת רכבים באופן פשוט ונוח. ניתן לראות את מיקומי אתרי העמדות האולטרה-מהירות ולנווט אליהן באמצעות קישור לווייז. האפליקציה מאפשרת מעקב אחר אחוזי הסוללה בעת ההטענה ומתאימה לכלל הרכבים החשמליים בארץ. האפליקציה מרכזת את התשלום, מייתרת את הצורך בכרטיסי אשראי או מזומן ומאפשרת צפייה בכל הנתונים מהטענות עבר. כמו כן, מציעה “אמישראגז” פרויקטים של טעינת רכבים חשמליים לבנייני מגורים בשיתוף הדיירים וועדי הבתים, חניונים, שטחי מסחר ועוד’.

ירדן בר-נס מנכ”ל “אמישראגרין”: “אנחנו שמחים להרחיב את שירותנו לציבור הנהגים בישראל ולהשיק מתחם טעינה מהירה לרכבים חשמליים גם בצפון הארץ. שיתוף הפעולה עם “אמישראגז” מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות איכותי, מהיר וזמין ולעמוד בסטנדרטים גבוהים”.


אודות אמישראגז:

אמישראגז היא חברת הגז הישראלית הראשונה שהוקמה בשנת 1949 ומובילה לאורך השנים במתן פתרונות אנרגיה וחדשנות בסטנדרט הגבוה ביותר, החל מאספקת גז פחמימני מעובה (LPG), חלוקת ושיווק גז טבעי, אספקת חשמל מוזל לבתים ולעסקים, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, ומערכות סולאריות לייצור חשמל ולחימום מים. החברה מתמחה בבניית פתרונות אנרגטיים אופטימליים ללקוחותיה, בהתאמה אישית ובליווי צוותים מקצועיים. לרשות אמישראגז עומדים ידע וניסיון רב שנים בתכנון וביצוע של מערכות מתקדמות לאספקת אנרגיה, ולמגוון רחב של שימושים  לבית, לתעשייה, חקלאות, לתיירות, לבריאות ולתחבורה.

 

עמדות טעינה חדשות לרכבים חשמליים בקניון עופר בחיפה

עמדות טעינה מהירות בקניון הקריון וחוצות המפרץ אאוטלט

עמדות טעינה אולטרה מהירות חדשות בקניון עופר ברחובות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *