פוטון משיקה טנדר חשמלי חדש FOTON eTUNLAND במחיר השקה 298,000₪

 

FOTON eTUNLAND
הטנדר החשמלי של פוטון FOTON

 

חברת דלהום מוטורוס, החלה הבוקר בשיווק טנדר הדאבל קבינה החשמלי מלא הראשון בישראל – FOTON eTUNLAND, במחיר השקה של 298 אלף ש״ח. לצד הדגם החשמלי, תשווק החברה בקרוב גם את גרסת הדיזל

 

חברת דלהום מוטורוס, החלה בשיווק הטנדר החשמלי הראשון בישראל ה-eTUNLAND, גרסתו החשמלית המלאה של הטנדר הוותיק, ה-TUNLAND שייצורו החל בשנת 2011. דגם ה-eTUNLAND הוא יריית הפתיחה של ענקית הרכב הסיני בישראל, לקראת הגעתם ארצה של דגמים נוספים, לרבות משאיות חשמליות.

פוטון מוטור היא יצרנית רכב סינית שהוקמה ב-1996. החברה מייצרת בין היתר, אוטובוסים ומשאיות והינה חברת בת של קבוצת BAIC הסינית שהוקמה בשנת 1958 ומהווה אחת מ-5 יצרניות הרכב הגדולות בסין, ויצרנית הרכב המסחרי השנייה בגודלה בסין. החטיבות בקבוצת BAIC מייצרות מכוניות, מכוניות צבאיות ורכבי שטח, משאיות, אוטובוסים ומכונות חקלאיות, מיניבוסים, ורכבי שטח.

 

פוטון רכב

פוטון רכב חשמלי

 

יחידת ההנעה של הטנדר החשמלי של FOTON כוללת מנוע חשמלי המספק 130 קילוואט, כ-177 כוחות סוס המייצרים מומנט של 33.6 קג״מ. הטנדר מגיע עם סוללת LFP מתוצרת CATL בקיבולת של 88.55 קוט״ש המאפשרת טווח נסיעה של כ-450 ק״מ בתקן WLTP, וטעינה מהירה אפשרית בקצב של עד 77 קילוואט. 0-80% בטעינת DC תיקח כשעה ו-10 דקות.

אורכו של טנדר ה-eTUNLAND הוא 534 ס״מ, אורך בסיס הגלגלים 311 ס״מ, רוחבו 194 ס״מ וגובהו 187 ס״מ. מידות הארגז עומדות על אורך של 152 ס״מ, רוחב של 158 ס״מ וגובה הארגז 44 ס״מ. משקלו העצמי של הטנדר עומד על 2,300 ק״ג והוא בעל יכולת נשיאה של 900 ק״ג. זווית גישה 27.5 מעלות וזווית נטישה 19 מעלות.

האחריות על הרכב היא למשך 5 שנים או 200 אלף ק״מ ו-8 שנים אחריות על הסוללה או 160 אלף ק״מ.

מחירו של דגם ה-eTUNLAND מתחיל ב-306 אלף ש״ח
וכעת במחיר השקה של 298 אלף ש״ח.

 

בהמשך כאמור, תשווק דלהום את הטנדר בגרסת דיזל, המצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר המפיק 160 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים ומערכת העברת כוח אמריקאית.

 

טנדר חשמלי מחיר
טנדר חשמלי חדש. פוטון FOTON

 

אבי שדה, מנהל השיווק של חברת דלהום מוטורוס, היבואנית הרשמית של FOTON בישראל: ״הגעתה של פוטון מוטור לישראל היא בגדר גיים צ’יינג’ר. לתחום רכבי המסחריות, ההסעים והמשאיות. ענקיות הרכב הסיני כבשו את צמרת מכירות הרכב הפרטי בישראל ואין לי ספק שאנחנו רק בתחילתה של מהפיכה גם בסגמנט זה. פוטון מאמינה בישראל ורואה בה יעד מרכזי ואסטרטגי עולמי ודגם הפיק אפ הוא סנונית ראשונה בדרך לדגמים נוספים שיגיעו ארצה לרבות משאיות חשמליות. כבר עם ההכרזה על שיתוף הפעולה עם היצרן, קיבלנו בקשות רבות מצד לקוחות שמבינים את החסכון העצום של כ-40 אלף ש״ח בשנה במעבר לחשמל ומבקשים להיות הרוכשים הראשונים- לאור הביקוש הגדלנו את הכמויות למשלוחים הבאים. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של הקמת מערך השירות והתשתיות בארץ, עם 6 סניפים בפריסה ארצית וניידות שירות הזמינות 24/7״.

 

אודות

חברת דלהום מוטורס, הוקמה בשנת 1979, מעניקה שירות בפריסה ארצית באמצעות שישה סניפי דגל הפרוסים מצפון ועד דרום- מתחם העסקים קדמת גליל ועד באר שבע. החברה מתמחה ביבוא ישיר ומקביל של רכבי הסעים, אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי צמ”ה ורכבים פרטיים. בין המותגים אותם מייבאת דלהום: מסחריות של היצרניות Shineray ו- Asiaster ויבואנית האוטובוסים של המותג טמסה סקודה (בשיתוף 50% עם אוטומקס)

דלהום מוטורס מציעה ללקוחותיה מעטפת שירות One Stop Shop וחבילות אחזקה ייעודיות. החברה מחזיקה מרכז לוגיסטי ובו היצע רחב של חלקי חילוף למגוון רחב של דגמים. אספקת חלקים לכל רחבי הארץ ברמה יומיומית על ידי ניידות שירות מתן שירות במגוון תחומים תוך הקפדה על דיוק, אסתטיקה גבוהה ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות .

בין לקוחות החברה, ארגונים ציבוריים ופרטיים וחברות תחבורה גדולות: משרד הבטחון, החברה המרכזית לייצור משקאות, חברת החשמל לישראל, סוסנה מובינג, מטרופולין, אלקטרה אפיקים, אגד חברה לתחבורה, דן, פנדן, תנופה, אקסטרה תחבורה ציבורית, סופרבוס ואחרות. בנוסף, מתמחה החברה בשירותי ליסינג מימוני ותפעולי לרכבים מסחריים חדשים או משומשים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *