פולקסווגן טאיגו – קרוסאובר קומפקטי חדש בישראל החל מ-157,900₪

 

Volkswagen Taigo 2024
פולקסווגן טאיגו, החל מ-157,900

 

חטיבת פולקסווגן משיקה לראשונה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי פולקסווגן טאיגו. הדגם ישווק ברמת גימור אחת “סטייל” ב-2 גרסאות ההנעה, מנוע 1.0 ליטר TSI עם הספק של 115 כ”ס ב-157,900 ₪ ומנוע של 1.5 TSI עם הספק של 150 כ”ס ב-174,900 ₪

 

מותג VW בישראל מרחיב את היצע דגמי ה-SUV עם גרסת קופה קומפקטית לעיר – פולקסווגן טאיגו. הטאיגו מתווסף להיצע של 7 דגמי SUV שונים בישראל (טי-קרוס, טאיגו, טי-רוק, טיגואן, אולספייס, ID.4 ו-ID.5). 

פולקסווגן טאיגו מבוסס על פלטפורמת ה-MQB-A0, בדומה לפולקסווגן טי קרוס. זהו קרוסאובר קומפקטי, דמוי קופה, בעיצוב עדכני של המותג, שיוצע בארץ עם שני מנועים, 1.0 TSI עם 115 כ”ס ו-1.5 TSI עם 150 כ”ס – שניהם ברמת גימור Style עם מפרט אבזור ובטיחות גבוה כסטנדרט. 

הטאיגו, הנשען על פלטפורמת ה-MQB-A0, ומציע מידות קומפקטיות. אורכו של הרכב הינו 427.1 ס”מ ורוחבו על 175.7 ס”מ, גובהו עומד על 151.8 ס”מ ובסיס הגלגלים עומד על 255.4 ס”מ. מפרט פולקסווגן טאיגו 

חזית הרכב כוללת את השבכה המעודכנת של המותג, שנחצית על יד פס כרום/תאורה שבאמצעו סמל המותג. בתי התאורה הזוויתיים עם תאורת IQ.LIGHT מסוג MATRIX LED בולטים בחזית, לצד פנסי הערפל ושבכה תחתונה. הרכב כולל חלון גג חשמלי נפתח כסטנדרט, עם שמשות אחוריות כהות וחישוקי סגסוגת עם חיפויים שחורים בקוטר 17”. לטאיגו תא מטען המרווחים בקטגוריה, בנפח 440 ליטר. 

 

טאיגו
שתי גרסאות מנוע – 1.0 ו-1.5 ליטר טורבו. טאיגו

 

מנועים

הטאיגו בגרסת 2024 מוצע בשתי גרסאות הנעה, הראשונה 1.0 ליטר (3 צילינדרים) והבכירה, 1.5 ליטר (4 צילינדרים). הספק מנוע ה-1.0 ל’ טורבו הוגדל ל-115 כ”ס עם מומנט מירבי של 20 קג”מ המושג בין הטווחים של 2000 -3,500 סל”ד. מנוע ה-1.5 ל’ טורבו בעל הספק של 150 כ”ס, ומומנט מירבי של 25 קג”מ מ-1,500 ועד 3,500 סל”ד. שני המנועים מוצמדים לתיבת DSG-7 עם הנעה קדמית. על פי נתוני יצרן, צריכת הדלק הממוצעת המשולבת בגרסת הליטר עומדת על 5.7 ליטר למאה ק”מ, ובדגם הליטר וחצי עומדת על 5.8 ליטר למאה ק”מ. 

 

פולקסווגן טאיגו מחיר
תא נהג פולקסווגן טאיגו
פולקסווגן טאיגו מפרט
לוח שעונים גדול ודיגיטלי. טאיגו

תא נהג ונוסעים ואבזור נוחות

מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע צבעוני 8″ ודיבורית BT המובנית ברכב, ומערכת App connect שמתחברת לטלפון הנייד באמצעות תוכנות ייעודיות למערכות ההפעלה של אפל (Car Play) ואנדרואיד (Android Auto). מערכת השמע כוללת 6 רמקולים וניתנת לשליטה דרך ההגה וכמוה גם מחשב הדרך. הטאיגו ישווק ברמת גימור Style, המציעה כסטנדרט שפע מערכות נוחות וטכנולוגיות לטובת הנהג והנוסעים: גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, מפתח חכם, תאורת Matrix LED, תאורת ערפל קדמית בטכנולוגיית LED, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה, מצלמת נסיעה לאחור עם פסי הכוונה דינאמיים, שמשות אחוריות כהות, לוח שעונים דיגיטלי מלא בגודל 10″, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. בקרת אקלים מפוצלת עם 2 אזורי אקלים, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, בורר מצבי נהיגה, חישוקי 17″.  

 

taigo colores
7 צבעים לבחירה

 

בטיחות

שתי גרסאות הטאיגו כוללות חבילת מערכות עזר ובטיחות עשירה כסטנדרט, הכוללות בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Travel Assist לזחילה בפקקים ושמירה על מרכז נתיב, בלימה אוטומטית בעת חירום , זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, מערכת אקטיבית לסיוע בשמירת נתיב ובמניעת סטייה מנתיב, התרעה מפני רכב בשטח מת עם סיוע אקטיבי למניעת תאונות, התרעה מפני תנועה חוצה לאחור עם בלימת חירום, מערכת בלימת חירום בתמרוני חניה, מערכת פרו-אקטיבית להגנה על נוסעי הרכב לפני תאונה, מערכת שמתריעה בפני עייפות נהג והיסח דעת נהג ו- 7 כריות אוויר לרבות כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע. 

 

קרוסאובר חדש
קרוסאובר חדש ממותג פולקסווגן

 

מחירים

פולקסווגן טאיגו עם מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.0 ליטר TSI בהספק 115 כ”ס – 157,900 ₪

פולקסווגן טאיגו בגרסת מנוע מוגדש 1.5 ליטר TSI ב-174,900 ₪

תוספת אגרת רישוי בסך 2,326 ₪. 

הרכב מוצע בשבעה צבעים שונים. 

 

מפרט פולקסווגן טאיגו 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר אינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *