פורמולה 4: אריאל אלקין נהג המירוצים השיג פודיום נוסף

 

 

מירוץ פורמולה
עושה לנו כבוד. אריאל אלקין נהג מירוצי פורמולה

 

מהמסלול לתודעה הבינלאומית: אריאל אלקין, נהג המירוצים הישראלי, זכה השבוע במקום השלישי במירוץ הפורמולה 4 שנערך באוהיו שבארה”ב

 

במרוץ פורמולה 4 שנערך השבוע באוהיו שבארה”ב, נהג המרוצים הישראלי והפרזנטור של רשת אופנת לי קופראריאל אלקין בן ה-17 זכה במקום השלישי והמכובד במסגרת המירוץ הרביעי של עונת USF Juniors, במסגרת סבב אליפות ארה”ב של פורמולה 4 (23 נהגים ממדינות שונות). 

כמו בזכיותיו הקודמות, אלקין ניצל את המעמד כדי לעורר את דעת הקהל העולמית למאמץ השבת החטופים הישראלים בעזה, הנמצאים בשבי מזה תשעה חודשים. במעמד קבלת הגביע, אלקין הציג שלט עם תמונותיהם של החטופים בקריאה מרגשת לחזרתם הביתה.

הנהג הצעיר עתיד להשתתף במירוצים נוספים בקטגוריה, כהכנה לאולימפיאדה המוטורית שתתקיים בין ה-23 ל-27 באוקטובר בוולנסיה שבספרד. באולימפיאדה המוטורית הקודמת שהתקיימה בשנת 2022, בה השתתפו סך הכל 463 נהגים מ-72 מדינות שונות, זכה אלקין במדליית ארד בקטגוריית הקארטינג, וזו המדליה הישראלית היחידה בהיסטוריית הספורט המוטורי.

גנית אלון סמנכ”לית השיווק של לי קופר: “אנו גאים באריאל, ובדרך היצירתית בה הוא מצליח פעם אחרי פעם לעורר שיח ומודעות למאמץ הגדול להשבת החטופים. כחלק מהפעילות המשותפת שלנו איתו כשגריר המותג לי קופר, אנו שמחים לתמוך בו לקראת ההשתתפותו באולימפיאדה המוטורית הקרובה, וקוראים לחברות ישראליות נוספות להצטרף אלינו במהלך זה,  כיוון שהוא זקוק לספונסרים נוספים, למימון ההשתתפות בתחרות יקרה זו. חשוב לזכור שמדובר בצעיר ערכי שהוא גם הישראלי היחיד שאי פעם זכה במדליה באולימפיאדה המוטורית, ויש לו הרבה לתרום לכל מותג שהוא ייצג.”

אריאל אלקין: “בימים קשים אלו, חשוב שכל אחד מאיתנו יתרום למאמץ הלאומי, בין אם זה בהעלאת מודעות בזירה הבינלאומית, הובלת הליך הסברתי או תמיכה במאמץ המלחמתי והשבת החטופים. אני שמח לייצג את המדינה בכבוד בזירה הבינלאומית, נהנה מאוד להיות חלק מנבחרת השגרירים של לי קופר ומצפה בקוצר רוח לאולימפיאדה המוטורית בסוף השנה, במטרה להביא מדלייה הביתה”.

אריאל אלקין ממשיך להפציץ עם סוף שבוע מוצלח במסלול המרוצים

נהג המרוצים אריאל אלקין הרים את “קסדת-החטופים” ושבה את ליבנו

ההסכמים מניבים פירות: ישראלים מוזמנים למרוץ פורמולה 1 בבחריין

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *