פיג’ו 3008 מתיחת פנים: עיצוב מעודכן ותוספות אבזור מ-154,990 ש”ח

פיג’ו 3008 מתיחת פנים: עיצוב מעודכן ותוספות אבזור מ-154,990 ש”ח

קבוצת לובינסקי, יבואנית מותגי פיג’ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, תחל במכירה מוקדמת של פיג’ו 3008 המעודכן, עדכוני עיצוב ותוספות אבזור, החל מ-154990 ש”ח

 

פיג’ו 3008 המחודש מגיע לישראל זמן קצר לאחר שהושק בעולם ובמסגרת עדכון זה עבר שורה ארוכה של ליטושים ושדרוגים. אלה כוללים שינוי בחזית המוכרת וכעת ה-3008 מיישר קו עם הדגמים החדשים של פיג’ו – 208, 2008 ו-508. הגריל התרחב וקיבל עיצוב חדש, אופקי שנמתח אל תוך מבנה יחידות התאורה, בצדי הפגוש נוספו נורות ‘לד’ הניבים המודגשים וכן פתחי יניקת האוויר שבתחתית ובצדי הפגוש הוגדלו ומוסיפים למראה הדרמטי של חזית הרכב.

מכסה המנוע עוצב מחדש ונוסף פס ניקל להפרדה מכנפי הגלגלים, קורות הגג נצבעו בשחור ומאחור ישנם פנסי ‘לד’ בדמות תופרי אריה מעודכנים. בנוסף לכך, ישנם שלל צבעי גוף חדשים ועוד. העדכונים בתא הנוסעים כוללים דיפונים וחומרים חדשים המשדרגים עוד את האווירה בתאי הנוסעים (בהתאם לרמות האבזור).

 

היצע מנועים ורמות אבזור מגוון. פיג’ו 3008 מתיחת פנים 2020

מנועים:

 

  • מנוע ה-1.2 PureTech (מנוע השנה 4 פעמים ברציפות) בנזין טורבו המפיק 130 כ”ס וכן 23.5 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 9.7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.3 ק”מ לליטר (15.1 ק”מ לליטר ברמת אבזור פרימיום) לפי תקן WLTP.
  • מנוע ה-1.6 בנזין טורבו המפיק 180 כ”ס וכן 25.5 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 8.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.2 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP. 
  • מנוע ה-1.5 BlueHdi טורבו דיזל המפיק 130 כ”ס וכן 30.6 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 11.5 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 19.2 ק”מ לליטר (18.8 ק”מ לליטר ברמת אבזור פרימיום) לפי תקן WLTP.

 

דשבורד פיג'ו 3008
תא נהג פיג’ו 3008

 

פיג'ו 3008 מושב אחורי

 

רמות אבזור:

 

  • ‘אקטיב’ – הכוללת מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 85 קמ”ש), זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט, מערכת התרעת ערנות נהג, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים ועוד. רשימת אבזור זו תכלול גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינטש, תצוגה בעברית, העברת הילוכים ממנופים מאחורי ההגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה אחוריים עם תצוגה גרפית, מצלמת חניה אחורית הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ’, ממשק Apple CarPlay, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ’ ועוד.
  • ‘אקטיב PACK’ – אשר מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אקטיבית בטווח מוגדל (140 קמ”ש), מערכת לסיוע שמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי ומעבר אוטומטי בין אור דרך למעבר למניעת סנוור.
  • ‘פרימיום’ – מוסיפה על אבזור הבטיחות ה’אקטיב PACK’ מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה ובקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה. רמת ה’פרימיום’ תכלול גם פתיחה וסגירת תא המטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, חימום מושבים קדמיים, מושבים בשילוב בד ועור מלאכותי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תאורת אווירה פנימית LED, חלונות כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי ועוד

 

מחירים:

  • פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘אקטיב’ – 154,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘אקטיב PACK’ – 157,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.2 PureTech ‘פרימיום’ – 169,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.6 בנזין טורבו ‘אקטיב’ – 169,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.6 בנזין טורבו ‘פרימיום’ – 189,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘אקטיב’ – 163,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘אקטיב PACK’ – 166,990 שקל
  • פיג’ו 3008 1.5 BlueHdi ‘פרימיום’ – 187,990 שקל

 

דגמי 3008 בגרסאות PHEV 225 2×4 כ”ס, ו-300 4×4 כ”ס ימשיכו להימכר בגרסה לפני מתיחת הפנים. מתיחת הפנים עבור דגמי ה-PHEV של 3008 תגיע לארץ רק במחצית השנייה של 2021 בשל הביקוש הגבוה באירופה.

 

מחירי דגמי PHEV

  • פיג’ו 3008 PHEV 225HP 2×4 ‘פרימיום’ – 217,990 שקל
  • פיג’ו 3008 PHEV 300HP 4×4 ‘GT’ – 254,990 שקל

 

את כל דגמי פיג’ו כולל ה-3008 ניתן יהיה לרכוש גם באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *