קיה פיקנטו המעודכנת 2024-25 בישראל 2 גרסאות מ-104,900₪

 

קיה פיקנטו 2025
קיה פיקנטו החדשה 2024

 

טלקאר, יבואנית קיה, מודיעה על תחילת שיווק של קיה פיקנטו 2024, עם עיצוב מעודכן, ותוספת מערכות נוחות ובטיחות. החל מ-104,900 ש”ח 

 

קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל (למעלה מ-127,000 מסירות מהשקת הדגם בשנת 2011 ועד היום) מגיעה לישראל בגרסה חדשה, עם תקינה אירופאית עדכנית, ועם שפת העיצוב החדשה של המותג ‘Opposites United’. הפיקנטו, מהדגמים הנמכרים של קיה בעולם, כולל בישראל, נועדה לנסיעות קצרות וגישה נוחה למקומות חניה מצומצמים. ב-2024 היא חוזרת עם אבזור נוחות משודרג, ומערכות סיוע בנהיגה.

מפרט קיה פיקנטו 2024

 

עיצוב חיצוני

חתימת האור החדשה מקדימה ומאחור, יחד עם עיצוב חדש לפגושים מעניקים למכונית מראה בולט יותר. פנסי ה-LED בגרסת GT Line ותאורת היום מדגישים את המודרניות והטכנולוגיה. כבר בגרסת הכניסה LX הפיקנטו החדשה מגיעה עם חישוקי סגסוגת 15 אינץ’, בעוד גרסת GT Line מציעה חישוקי 16 אינץ’ ייעודיים חדשים בחיתוך יהלום. גרסת ה-GT Line כוללת תאורת LED מלאה מקדימה ומאחורה, פגושים מעוצבים וגריל קדמי להדגשת אלמנטים ספורטיביים. הדגם משווק ב-9 צבעים.

 

KIA PICANTO 2024 INTERIOR
קיה פיקנטו 2024-25 תא נהג

 

עיצוב פנימי: תא הנוסעים של הפיקנטו זמין ב-2 רמות גימור:

דגם LX – מגיע עם מושבי בד וגימור בצבע שחור, בעוד דגם GT Line כולל ריפודי עור מלאכותי משודרג וגימור שחור מבריק. לוח המחוונים דיגיטלי חדש, עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ’ משווה מראה טכנולוגי לתא הנהג.

קיה נוטשת בהדרגה את השימוש בחומרים מן החי:

“עור מלאכותי מייצג את הצעד הראשון באסטרטגיה של קיה להפוך את צבעי הרכב, החומרים והגימורים שלה לברי קיימא. שלב ראשון הוא ‘ללא עור’, כלומר קיה מתכננת להפסיק את השימוש בעור בכלי הרכב שלה, החל מה-EV9. שלב 2 מייצג ’10 פריטי חובה’, כלומר 10 חומרים שקיה זיהתה כבעלי קיימא במיוחד שבכוונתה לשלב בכלי הרכב שלה בעתיד, ושלב 3 מייצג ‘ייצור ביולוגי’, חדשנות של חומרים ידידותיים לסביבה”.

מפרט קיה פיקנטו 2024

 

מנוע

הפיקנטו החדשה מגיעה עם מנוע בנזין עדכני בתקן Euro 6e החדש, בנפח 1.2 ליטר, עם הספק של 79 כ”ס, ומומנט מירבי של 11.5 קג”מ מ-4,200 סל”ד. “עם סירקולציה משופרת של גזי הפליטה ותזמון שסתומים אופטימלי, בנוסף על מערכת קירור משודרגת”. תיבת ההילוכים האלקטרונית (AMT), מבוססת על תיבת חמישה הילוכים ידנית עם מפעילי מצמד והעברת הילוכים אוטומטית תורמת לחיסכון בדלק. 

 

 קיה פיקנטו 2024-2025
מנוע 1.2 ליטר עם הספק של 79 כ”ס. קיה פיקנטו 2024

 

נוחות וביצועים

לקיה פיקנטו מתלים עצמאיים מסוג מקפרסון מלפנים וסרן אחורי מסוג קורת פיתול – לטובת יציבות ובטיחות. מערכת ההיגוי על פי היצרן משופרת, ומספקת תגובות מיידיות לפקודות הנהג, עם 2.8 סיבובים מנעילה לנעילה, לתמרון נוח בעיר. מיקום הגלגלים הקדמיים קרוב לקדמת הרכב, מביא למשקל נמוך לפני הסרן הקדמי, לטובת התנהגות דינמית.

קיה פיקנטו 2024 כוללת בקרת חלוקת מומנט ע״י מערכת הבלמים (TVBB-Torque Vectoring By Braking) – פונקציה נוספת של מערכת בקרת היציבות האלקטרונית (ESC). על ידי שימוש בטכנולוגיה זו במכונית מיני, הפיקנטו שומרת על יציבות בפניות, תוך שהיא מסייעת להפחית תת-היגוי במהלך פניות.

טכנולוגיה

הפיקנטו החדשה מגיעה עם מסך מגע ‘צף’ בגודל 8.0 אינץ’ ולוח מחוונים עם תצוגה דיגיטלית בגודל 4.2 אינץ’. המערכת כוללת קישוריות אלחוטית ל-Apple CarPlay וגם Android Auto כסטנדרט, עברית מלאה ואפליקציות כמו ניווט וחניה Waze ו-Pango .

 

קיה פיקנטו
שפת עיצוב חדשה. קיה פיקנטו

 

בטיחות 

 

קיה פיקנטו החדשה כוללת את מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) של קיה:

מערך הבטיחות המתקדם בתקן GSR כולל Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) עם זיהוי רכבים, רוכבי אופניים והולכי רגל, סיוע אקטיבי למניעת סטיה מנתיב (LKA), אזהרת תשומת לב לנהג והתרעה על תחילת נסיעה של רכב מוביל (DAW+), סיוע חכם להגבלת מהירות (ISA) וסיוע לשמירת מרכז הנתיב (LFA). מערכת LFA משתמשת במצלמה הקדמית כדי לנטר את סימוני הכביש, תוך שליטה בהיגוי כדי לשמור את המכונית במרכז הנתיב שלה. 

הפיקנטו החדשה מצוידת באיתות עצירת חירום (ESS), שמהבהב אוטומטית את נורות האזהרה כדי להתריע למכונית מאחור אם הנהג בולם בפתאומיות. בקרת סיוע לזינוק בעליה (HAC) מחזיקה את המכונית על הבלם כדי להבטיח שהמכונית נשארת במקום, גם כאשר הכביש משופע. בנוסף, ישנן מערכות ניהול יציבות הרכב (VSM), בקרת בלימה בפניות (CBC) ויציבות קו ישר (SLS), המסייעות לנהגים לשמור על שליטה בבלימה ובפניות. וגם 7 כריות אוויר (כולל כרית לברכי הנהג).

אחריות: הפיקנטו מגיעה עם אחריות ל-7 שנים או 150,000 ק”מ כסטנדרט.

 

מחירים:

  • פיקנטו 1.2 ל’ LX אוטומטית – מחיר – 104,900 ש”ח 
  • קיה פיקנטו 1.2 ל’ GT Line אוטמטית – מחיר – 105,900 ש”ח 

 

מפרט קיה פיקנטו 2024

 

קיה חוגגת 20 שנות פיקנטו – זמן להזכר בהיסטוריה של המיני הנמכרת בישראל

קיה פיקנטו המדריך המלא: טיפולים שוטפים, עלויות וכללי זהב לשמירה על הרכב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *