רובוט טעינה נייד לרכבים חשמליים זמין לרכישה בישראל

 

עמדה ניידת לרכב חשמלי
עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי

 

תדיראן אנרגיה חדשה משיקה לראשונה רובוט / עמדת טעינה ניידת לרכבים חשמליים. ה”רובוט” נייד ואינו זקוק לתשתית קבועה, מה שמאפשר טעינה לרכב במקומות בהם לא ניתן להציב עמדה קבועה 

 

תדיראן אנרגיה חדשה, מציגה לראשונה רובוט טעינה נייד לרכבים חשמליים. הרובוט ניתן לשינוע ממקום למקום ללא שימוש בתשתית קבועה. את הרובוט ניתן להציב בחניוני קניונים, מגדלי משרדים ומגורים, שדות תעופה, תחנות רכבת, חניונים ציבוריים ועוד. הרובוט מהווה פתרון זמין ומשלים לטעינת רכבים בעיקר במקומות בהם לא ניתן להציב עמדה קבועה או שקיימת בעיה בגודל חיבור לחשמל. לאחר שזכה להצלחה, ושווק באמריקה, אסיה, יפן, גרמניה והולנד, פיתרון הטעינה הנייד לרכב זמין כעת לרכישה בישראל באמצעות תדיראן אנרגיה חדשה.

הרובוט הינו בעל סוללה בקיבולת של כ-185 קילוואט שעה והספק טעינה מירבי של 60 קילוואט בטעינת DC, מאפשר טעינה מהירה מ- 20% ועד לכ-80% סוללה ב-30 דקות בממוצע. הסוללה הגדולה של הרובוט מאפשרת לטעון כעשרה כלי רכב בטעינה בודדת שלו. הרובוט תומך בטווח רחב של מתחי AC ו-DC, עם הספק יציאה מדורג של 22 קילוואט בטעינת AC, והספק יציאה מרבי של 60 קילוואט בטעינת DC.

זמן הטעינה העצמית של הרובוט הינו 8 שעות, מהירותו עומדת על 5 קמ”ש. הפעלת הרובוט נעשית על ידי שלט.

 

עמדת טעינה לרכב
עמדה ניידת לטעינה מהירה

 

בסוף שנת 2020 נכנסה קבוצת תדיראן לתחום האנרגיה המתחדשת לאחר שרכשה מספר חברות בארץ ובחו”ל והקימה את חטיבת האנרגיה החדשה. החטיבה מציעה שלל פתרונות מתקדמים והיקף הפעילות שלה עומד כיום על מעל למחצית מהכנסות הקבוצה מה שהפך את תדיראן לימים לשחקן מרכזי בתחום האנרגיה בישראל עם פרויקטים גדולים ומומחיות רבה בתחום. לתדיראן שלל פתרונות גם בעולמות הטעינה והיא מעניקה שירותי ייעוץ, תכנון והקמה של עמדות טעינה משוכללות מסוג AC ו-DC.

יריב קריים, מנהל תחום EV בתדיראן: “הרובוט החדש שלנו מציע פתרון מהפכני לטעינת רכבים חשמליים. עם סוללה בקיבולת של כ-185 קילוואט שעה, הוא מסוגל לטעון עד עשרה כלי רכב בטעינה אחת. זוהי קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הטעינה הניידת, המאפשרת גמישות וזמינות ללא תלות בתשתית קבועה. מדובר בעוד מענה ללקוחות הרבים איתם אנו עובדים בימים אלו, בפתרונות מגוונים לעולם הטעינה של הרכב החשמלי.”

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *