ריינג’ רובר איווק 2024 (מתיחת פנים) – מה חדש? סקירה וחווד

 

ריינג רובר איווק יד 2
ריינג רובר איווק 2024

 

ריינג’ רובר הוא מותג מבית לנד רובר, שבעיניי מציג כלי רכב שהם גם תכשיט. כמו שעון מאוד יקר, שאתם בוחרים להראות איתו, בגד של מותג יוקרה או תיק שמהווה אביזר אופנתי – פיס שנראה מאוד יפה כלפי חוץ, אלגנטי, במקרה הזה ספורט אלגנט. כלפי פנים, הוא לגמרי כמו הבייבי של לנד רובר, התכשיט העירוני של היצרן. כעת, ריינג’ רובר איווק מקבל מתיחת פנים של 2024, שכוללת שינויים קלים בעיצוב חזית הרכב – עיצוב אחר לגריל/שבכה ו”נגיעות” ביחידות התאורה, מלפני ומאחור. מבחינת תא נהג, שם השינוי יותר משמעותי – מסך המולטימדיה הראשי מחליף את שני המסכים שהיו לפני, מסכים, מסך מולטימדיה מרכזי ממעל, ומסך נוסף תחתיו ששלט על בקרת האקלים.

 

@queenoftheroad.il ריינג’רובר איווק מתיחת פנים 2024 (תוספת מערכות נוחות / בטיחות / סיוע בנהיגה) – 389 אלף ₪ מבחן דרכים בקרוב באתר מלכת הכביש #rangerover #rangeroverevoque ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

היצרן גם במקרה של האיווק מיישר קו עם יתר הדגמים, שקיבלו את “שפת העיצוב החדשה”. עכשיו יש מסך מרכזי בגודל 11.4 אינץ’, בולט, אלגנטי. אני אוהבת (או מעריכה) את העובדה שהמסך לא חשוף לשמש, ובאשר לממשק שלו, הוא נחמד, ומוכר מדגמי ריינג’ רובר אחרים. סך הכל אין בעיה בתפעול הממשק, אבל ישנם פיצ’רים דיי חשובים שהייתי רוצה להגיע אליהם יותר בקלות, כמו הגדרות שמע / אודיו, שדורשים ממני שלושה צעדים לא אינטואיטיביים כדי להגיע אליהן. הדברים הקטנים… ואם בשמע עסקינן, הרמקולים ברמת הגימור הזו לא תואמים את רוח המותג, ולא מספיק איכותיים לאוזניי.

 

ריינג רובר איווק 2024
מתיחת פנים מורגשת בתא הנהג. ריינג רובר איווק
ריינג רובר איווק מחירון
מסך מולטימדיה מרכזי מחליף את שני המסכים
ריינג רובר איווק מחיר
לוח מחוונים דיגיטלי. ריינג רובר איווק

 

מערכות נוחות שנוספו לאיווק ב-2024:

צג נהג דיגיטלי, מערכת מולטימדיה בטכנולוגיית PIVI PRO עם מסך שליטה ובקרה 11.4” (חיבור לאפל קאר פליי ואוטו אנדרואיד עם כבל), ידית הילוכים בעיצוב חדש, מערכת מצלמות היקפיות 360, עם הדמיות מנקודות שונות, התראה אקטיבית על כלי רכב בשטח מת, שמשות אחוריות כהות, ואחרי מתיחת הפנים הוא גם מגיע בצבעים נוספים חדשים. מערכת עזר שממש אהבתי – בנסיעה לאחור, המצלמה האיכותית ברכב תציג לכם עד איזה טווח כדאי לנסוע לאחור, כדי שתא המטען יפתח, ותתריע באדום אם נסעתם מדי אחורה, ואין לכם מספיק מקום לדלת תא מטען להיפתח. מדהים

ריינג’ רובר איווק 2024 אחרי מתיחת הפנים מגיע לישראל ברמת גימור אחת – S, ועם יחידת הנעה אחת בנפח שני ליטר (1,997 ל’ בנזין), 4 צילנדרים, הנעה כפולה, מומנט מירבי 32 קג”מ, בין 1,200-4,000 סל”ד, והאצה של 8.6 שניות מהמקום למאה קמ”ש. לפני כן, ההספק היה 160 כ”ס, ועכשיו ההספק הוא 200 כ”ס. נתון משמעותי, אבל למפלץ הזה, שהוא אולי קטנטן ליד אחיו לבית ריינג’רובר, אבל מאסיבי בפני עצמו, צריך מנוע גדול יותר והספק משמעותי יותר. על הנייר, יש לרכב מספיק כוח, אבל לא מספיק כדי ליהנות מהאצות. במקרה שלו חסרים פדלים/שיפטרים מאחורי ההגה, להעברה מהירה של 9 ההילוכים, ועם השליטה בהילוכים הייתי מרגישה יותר את ה”דינמיות” של הרכב. האפשרות השנייה, הקלה יותר אך חסכונית פחות, היא ללחוץ את המצערת עד למטה בהאצות, ו… ליהנות. צריכת הדלק הראתה, בהתאם, 9 ק”מ לליטר, בנסיעה משולבת.

 

ריינג’ רובר איווק 2024 אחרי מתיחת הפנים מגיע לישראל ברמת גימור אחת – S, ועם יחידת הנעה אחת בנפח שני ליטר

 

 

ריינג רובר איווק מידות
ריינג רובר איווק תא נוסעים
ריינג רובר איווק 2021
מידות למשפחה בת 4-5 נפשות
ריינג רובר איווק 2022
רמת גימור אחת (S). ריינג רובר איווק תא נוסעים
range rover evoque INTERIOR
פתחי אוורור לנוסעים וכניסות C USB. איווק

 

אני יושבת ברכב, מסביבי מערכות נוחות מתקדמות, כמו זיכרון למושב, כיוון חשמלי למושב הנהג, גם לנוסע שלידו, ריפודים יפים ונעימים, ותא נהג ונוסעים בהיר ומאיר עיניים. יש באיווק סאנרוף פנורמי, אבל לא פתחתי אותו בימים המאוד חמים שעוברים עלינו. לוח השעונים שמולי דיגיטלי, ובכלל, האיווק 2024 התחדש בכל מיני מערכות סיוע בנהיגה, שיש בדגמים הגדולים והמחוספסים של ריינג’ רובר, וכעת הגיע זמנו של הריינג’ הקטן בחבורה לקבל אותן, ולהרגיש כמו גדול. חלקן מערכות סיוע בנהיגה בשטח, אבל לאיווק אין DNA של רכב שטח, אולי שבילים, אם תאלצו אותו. לפחות תיהנו ממצלמות 360 חדות, איכותיות מאד, וצבעוניות. זהו קרוסאובר יפהפה חסון, שכל כולו נועד לנוף עירוני ונהנתני. התמרון בעיר נוח, כמו גם ההיגוי, המתלים סופגים היטב רק מהמורות קלות, ואת היתר תרגישו.

הנסיעה באיווק “עושה את העבודה”, כיף להיות בו ואיתו, הוא מרגיש איכותי, וגבוה, ומפנק, איכויות גבוהות שפחות באות לביטוי בשיכוך ובידוד רעשים בדרך. במהירות בינעירונית ייכנסו לתא רעשי רוח וכביש, שלא תשמעו בריינג’ רובר של מיליון שקל. כפי שכתבתי, בייבי איווק הוא חתיך, הוא תכשיט, תכשיט יוקרתי, (389,000 שקלים) עטוף במערכות נוחות – חיישני קירבה שאני מאוד אוהבת ומעריכה, שפותחים את הדלתות עם הקירבה שלי לרכב, מערכות בטיחות מקצה לקצה, אך המיזוג לא נדלק באופן אוטומטי, זה כבר אבזור שלבטח יקבל בדור הבא.

את הריינג’ רובר איווק יקנה/תקנה, מי שירצה להסתובב עם “תכשיט” יפהפה ויוקרתי, עם הפאסון והסמל “הנכון”.
גרסת הפלאג אין (המאד מעניינת) אולי תגיע במהלך שנה הבאה. גרסה ש”שווה בדיקה”. נוכחנו לראות ולהרגיש שאלה יחידות הנעה שעובדות טוב על חלק מהדגמים שבחנו. המנוע החשמלי עושה להם טוב.

 

קרוסאובר יפה
קרוסאובר שרירי ויפה לעיר. איווק 2024
range rover evoque 2024
תכשיט
ריינג' רובר תא מטען
נפח תא מטען 591 ליטר
תא מטען ריינג' רובר
+ גלגל רזרבי קטן

 

מידות הרכב מרווחות מספיק למשפחה של 4-5 נפשות:

גובה: 1.65 מ’
רוחב: 2.1 מ’
אורך: 4.37 מ’
בסיס גלגלים: 2.68 מ’

מרווח גחון: 21 ס”מ
זווית גישה: 22.2 מעלות
זווית מעבר: 20.7 מעלות
זווית עזיבה: 30.6 מעלות

רדיוס סיבוב: 11.9 מ’

 

range rover evoque price
ריינג’ רובר סקירה וחוות דעת

 

נפח מיכל דלק: 67 ליטרים
משקל: 1,845 ק”ג
דירוג זיהום אוויר: 15 מתוך 15
דירוג אבזור בטיחות ישראל: 6 מתוך 8

משקל מורשה לגרירה – בלי בלמים 750 ק”ג / עם בלמים 1,800 ק”ג

ריינג’ רובר איווק 2024, רמת גימור S, מנוע 2.0 ל’, מחיר: 389,100 ש”ח

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *