רכב וצרכנות: הלוואה חוץ בנקאית לרכב – כתבת אורח

הלוואה חוץ בנקאית לרכב

 

 

כתבת אורח שתעזור לכם להבין קצת יותר על הלוואה חוץ בנקאית לרכב

 

כאשר הרכב הישן שלכם מתחיל לראות יותר מד מוסכים, זה הזמן לחשוב על מימון לרכב מתקדם יותר. נהגים רבים מבינים שעדיף כבר לקחת הלוואה במקום להפסיד כסף רב על חלפים וכן, כאשר הם נתקעים בדרכים. אם ביקשתם הלוואה והבנק סירב לכם, זה הזמן לפנות לחברה המציעה מימון לרכב. תראו שזה הרבה יותר פשוט וקל ואתם תזכו בסופו של דבר לרכב המיוחל. הפעולה פשוטה, וללא התרוצצויות. למלא פרטים, ולאחר בדיקה שתיערך תוך זמן קצר, הכסף יגיע לחשבונכם.

 

הדרכים למימון הרכב הן מגוונות יותר

 

למעשה, הגוף שמציע מימון להלוואה למטרת רכישת רכב, לוקח על עצמו את המימון, כאשר הוא בטוח, שהרוכש יחזיר את ההלוואה בתקופה שנקבעה. הבעלות תעבור  ללווה, רק בתום החזר ההלוואה. היתרון של הלוואות חוץ בנקאיות הוא, המהירות הרבה שההלוואה שלכם תאושר. למעשה ההלוואה תכסה את מחירו המלא של הרכב. תוכלו למעשה לפרוס את תשלומי ההלוואה.יש לציין, כי ישנם פרמטרים אשר משפיעים על סכום הלוואת הרכב, גובה הריבית והתשלומים , סכומי התשלום בכל חודש, כמו למשל התשלום הראשון ועד לתשלום האחרון. לשם כך,יש להיעזר עם מחשבון הלוואה לרכב חשוב לציין, כי מדובר גם על רכבים מיד שנייה ולא רק על רכבים חדשים.

 

מתי ישתלם לכם לקחת הלוואה לרכב?

הלוואה חוץ בנקאית לרכב, עשויה להוות פתרון מושלם, למי שחייב להחליף את הרכב אבל אין לו מספיק כסף. בדרך זו, תוכלו להיות בטוחים כי תעמדו בהלוואה. יש לחשב את ההכנסות וההוצאות החודשיות, לחשב את ביטוח הרכב ולהגיע  למסקנות, כי אכן תוכלו לעמוד בהלוואה. ניתן לפרוס את התשלומים לתקופה ארוכה, כך שתוכלו לעמוד בתשלומי ההלוואה לאורך כל תקופת ההלוואה. שימו לב כי אתם רוכשים רכב שלא יהיה יקר מדי, כך שיש לחשב את המחיר, האחזקה של הרכב, מחיר הביטוח המקיף השנתי ועוד.

 

הלוואה לרכב ללא ערבים

תוכלו לקבל הלוואה לרכב הבא שלכם, תוך שלושה ימי עסקים. חברות מימון חוץ בנקאיות, לא ידרשו ערבים, כמו כן ההלוואה לא תירשם באובליגו הבנקאי שלכם וכן, התשלומים להלוואה לא יתפסו במסגרת החשבון של הלווה.ניתן להתאים לכל לווה את המסלול המתאים לו. למרות שהריביות עשויות להיות גבוהות יותר בחברות חוץ בנקאיות מאשר בשאר הבנקים, אך המסלול של ההלוואה ישתלמו ללווים הרבה יותר.

 

לסיכום

מי שמעוניין לרכוש רכב, יוכל למצוא הרבה אופציות, כך שניתן יהיה לממש רכישה משמעותית זו. יש לבדוק היטב את האופציות השונות, ולפנות לחברה חוץ בנקאית כך שתבררו מה גובה הריבית ושאר תנאי ההלוואה. היום, ישנה נטייה גבוהה לקחת הלוואות מחברת מימון חוץ בנקאיות, אם בגלל התנאים המשתלמים, הקלות באישור המימון ובפריסת התשלומים הנוחה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *