רכב שיתופי: טויוטה מציעה לנד-קרוזר להשכרה יומית

טויוטה לנד קרוזר 2023
טויוטה לנד קרוזר (דור קודם) בשירות רכב שיתופי של טויוטה

 

טויוטה Share מכניסה דגם מפתיע אל שירות הנסיעות השיתופיות שלה – טויוטה לנד קרוזר להשכרה יומית

 

עונת החגים בפתח ובתקופה זו ישראלים בוחרים גם לטייל ברחבי הארץ. השירות החדש שמוצע ב-TOYOTA SHARE  מספק פתרון למי שאין בבעלותו רכב, וגם לבעלי רכבים פרטיים משפחתיים המעוניינים בסופי השבוע, בחגים ובחופשים לצאת לטיולי שטח, (ללא צורך בהחזקת רכב שטח המוביל לעלויות שוטפות גבוהות ומנוצל לרוב רק בסופי שבוע).

יוניון מוביליטי מכריזה על חידוש בשוק הרכב השיתופי שלה, ומציעה לציבור הרחב את האפשרות לשכור טויוטה לנד קרוזר לסופי שבוע, לטובת טיולי שטח, במסגרת שירות הרכב השיתופי “טויוטה share”. הלנד קרוזר מצטרף לדגמי טויוטה נוספים המוצעים במסגרת השירות – כמו טויוטה אייגו, יאריס קרוס, קורולה ואחרים. 

משתמשי טויוטה Share יוכלו לשכור את הלנד קרוזר במתווה יומי, ללא צורך במנוי חודשי. השירות יהיה זמין 24/7 והשכרת הרכב תיעשה באופן פשוט מאד וידידותי למשתמש באמצעות אפליקציה ייעודית נוחה לשימוש, בעלות של 999 ₪ ליום כולל מע”מ. השירות מיועד עבור כל נהג ונהגת מגיל 18 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של שנתיים והוא כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה. בשלב הראשון יושק השירות החדש בסוכנות טויוטה בנתניה, רחוב דוד פנקס 28, נתניה.

 

אודות השירות 

לפני כשנה הושק “טויוטה share”, שירות להשכרת רכבים שיתופיים לטווח קצר, שמטרתו לספק מענה לצרכי ניידות באופן נגיש, ובכך להרחיב את אפשרויות השימוש ברכב פרטי ללא בעלות וללא התחייבות להשקעה כספית גבוהה או תחזוקה שוטפת. השירות מוצע כיום בכ-40 נקודות שונות ברחבי הארץ מכרמיאל בצפון ועד באר שבע בדרום. 

טויוטה

מאז הציגה את חזונה בכנס הטכנולוגיה העולמי (CES) ב-2018, טויוטה פועלת בדרכים רבות ומציעה מגוון של פתרונות לאפשר “ניידות לכל” ולספק את כל סוגי השירותים הנוגעים לתעבורת אנשים ממקום למקום ברחבי העולם, באופן “מקיף ואמין”, “פשוט וללא מאמץ” ו”בר קיימא.” החברה מבקשת לספק את המענה המיטבי ביותר לצרכים חדשים של לקוחות ולתמוך בדרישות הניידות המתפתחות של ערים ואזורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *