שירות חדש – שגריר אונליין: מזמינים גרר באפליקציה

 

שגריר משיקה שירות חדש: “שגריר בקליק” – מזמינים גרר באפליקציה און ליין

שגריר משיקה שירות חדש: “שגריר בקליק” – צריך יותר להתקשר ולהמתין לשירות טלפוני. מנויי החברה יקבלו לינק להזמנת שירות דרך הסלולר, שיאפשר להם להזמין שירותי דרך ולבדוק צפי הגעה און-ליין. 

מנתוני שגריר כ-40% מהשיחות למוקד השירות הינן שיחות חוזרות.
קבוצת שגריר שירותי רכב, מספקת שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, המעניקה שירותי דרך וגרירה לכ-1.4 מיליון מנויים בישראל, מדווחת על כניסתה לעולם המובייל והשקת שירות חדש ראשון מסוגו בישראל למנויי החברה.

השירות החדש יאפשר ללקוחות אשר מתקשרים להזמין ניידת שירות או גרירה לקבל לינק למכשיר הסלולרי שלהם במקום להמתין על הקו. לאחר הזדהות ראשונית יקליד הלקוח את מהות התקלה, יקבל אפשרות עזרה במקום באמצעות שאלות הכוונה, מיקומו יאותר בצורה אוטומטית או באמצעות הקלדה ולאחר השלמת פרטים כגון האם ימתין או ישאיר מפתחות תשלח אליו ניידת שירות או גרר. כל זאת באמצעות מעקב און ליין לזמן הגעה מדויק עד להגעת השירות.

בנוסף, במקרה תאונה יוכל הלקוח בהכוונת האפליקציה להעלות נתונים נוספים, לתעד את התאונה, לצלם תמונות ולשתפם עם מוקד השירות של שגריר.

דוד מיכאל מנכ”ל שגריר, מציין כי זמן ההמתנה לשירות הוא אחד מהדברים אשר גורמים לחוסר וודאות של הלקוחות. מנתוני שגריר כ 40% מהשיחות למוקד השירות הינן שיחות חוזרות דבר אשר מייצר לחץ מיותר. מעתה אנו מנגישים באופן שקוף את כל המידע כשהשירות החדש מעניק שקט נפשי ללקוחות, מוריד את סף החרדה ומאפשר לדעת בדיוק תוך כמה זמן יגיע איש השירות באמצעות ה”טרקר”, תקלה ברכב תמיד קורת בזמן הכי לא מתאים ועוצרת את מהלך החיים המתוכנן ואנו בשגריר עושים כל מאמץ כדי לעזור ללקוחותינו לחזור לשגרה במהרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *