תחילת שיווק: רנו קפצ’ר החדש 2024 (1.3 ל’) מ-149,990 ₪

 

 

רנו קפצ’ר החדש 2024, קרוסאובר עירוני מעוצב, עם תא נוסעים מודולרי ושימושי, מנוע 1.3 ליטר, עם שתי רמות גימור, החל מ-149,990 ₪

 

עיצוב חיצוני

רנו קפצ’ר חוזר אלינו במראה חדש ומודרני יותר. חזית הרכב זכתה לעיצוב חדש לחלוטין, הכוללת פנסים ראשיים צרים, גריל קדמי רחב ובולט, הכולל מרקמים והשתקפויות היוצרים עניין, עם שילוב של לוגו רנו החדש במרכזו. בנוסף, רנו מציעה מבחר צבעים רחב וצביעה דו גונית. ועיצוב חדש לחישוקי הגלגלים – כדי שיבלוט ממש על הכביש.

לקירור מהיר של המנוע יש 2 כניסות אוויר קדמיות משני צידי הרכב התורמות לאווירודינמיקה ולקירור הבלמים הקדמיים.

חתימת אור חדשה – האורות הקדמיים החדשים כוללים טכנולוגיית LED מלאה כסטנדרט בכל רמות הגימור. תאורת ה-LED קיבלה צורת חצי יהלום אנכית, בהשראת לוגו רנו. בית התאורה האחורי כעת שקוף, חושף את החלק הפנימי של המנורות. בשילוב עם הלוגו החדש מעניקה התאורה לחלק האחורי מראה עכשווי יותר.

מפרט מלא רנו קפצ’ר החדש 2024

 

 

יחידת ההנעה בקפצ’ר 2024 היא היברידית קלה, הכוללת מנוע 1.33 ל’ טורבו, המוכר של הקונצרן, עם תגבור חשמלי, והספק של 158 כ”ס. תיבת ההילוכים כפולת מצמדים עם 7 יחסי העברה. צריכת הדלק המוצהרת 5.9 ליטר ל-100 ק”מ.

 

תא נהג וטכנולוגיה

תא הנוסעים זוכה למראה מודרני וטכנולוגי, עם מערכת מולטימדיה OpenR Link המאפשרת חווית קישוריות מלאה. 

קישוריות מתקדמת – רנו קפצ’ר החדש זוכה למערכת מולטימדיה OpenR Link עם גוגל מובנה, כולל את מיטב הטכנולוגיה המשולבת עם Android Automotive 12 – הרכב הראשון בעולם בסגמנט זה. במרכז הקונסולה הראשית, מסך המגע האנכי החדש בגודל 10.4 אינץ’ מאפשר למשתמשים לנצל את מלוא היתרונות של תוכן אינטראקטיבי בלעדי, יחד עם מגוון רחב של שירותים. בנוסף, לטובת התאמה אישית, הממשק תואם ל-Android Auto ו-Apple Carplay לקישוריות לסמארטפון קווי ואלחוטי. שירותי Google ניתנים להורדה ישירות מחנות Google Play, כמו בסמארטפון.

העיצוב המודולרי החדש של רנו קפצ’ר כולל אפשרות הזזה של המושב האחורי על מסילה עד 16 ס”מ קדימה ואחורה. מה שמאפשר להגדיל את מרווח הרגליים של הנוסעים מאחור עד 22 ס”מ או לחלופין להגדיל את המקום בתא המטען, בהתאם לצורך.

תא הנוסעים כולל 24.7 ליטר של שטחי אחסון, כולל תא כפפות בנפח 7 ליטר. מקום טעינה מודולרי מבחינת קיבולת, עם מקסימום נפח של 616 ליטר, כאשר המושב הספסל האחורי נדחף במלואו קדימה (רווח של 132 ליטר).

 

 

בטיחות 

רנו קפצ’ר 2024 כוללת 15 עזרי נהיגה מהדור החדש (ADAS), בין היתר – בקרת שיוט, ניטור מרחק מלפנים, התרעת עייפות נהג, מערכת בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, מערכת זיהוי תמרורים, בלימה אוטונומית בפני תנועה חוצה, מערכת עזר לזינוק בעלייה ועוד.

רנו קפצ’ר נמכר למעלה משתי מיליון יחידות ב-90 מדינות ברחבי העולם, מאז השקתו לפני עשר שנים.

 

מפרט רנו קפצ’ר החדש 2024

 

מחירים ורמות גימור 

רמת גימור  מנוע  מחיר 
Evolution M-HEV 1.3L 149,990 ₪ 
Techno M-HEV 1.3L 152,990 ₪ 

 

רועי שחורי, סמנכ”ל  מותגי רנו, אלפין ודאצ׳יה ב-freesbe: “רנו קפצ’ר מתאפיין  בנוחות שלו  ובסטייל העיצובי והטכנולוגי. עם חוויית נהיגה גבוהה, מרווח גדול לנהג ולנוסעים וטכנולוגיות שימושיות ומתקדמות כמו גוגל אינטגראלי, הקפצ’ר היא מכונית אידאלית לחיי היום יום”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *