תחילת שיווק של מכונית המנהלים אופל אינסיגניה החדשה
אופל אינסיגניה החדשה קלה מרווחת ואטרקטיבית יותר, החל מ-169,900 ש”ח
האינסגניה החדשה מגיעה עם 2 תצורות מנוע:
מנוע 1.5 ליטר טורבו המספק 165 כוחות סוס עם 25.5 קג”מ, וצריכת דלק חסכונית.
מנוע 2.0 ליטר המספק 260 כ”ס, 40.8 קג”מ בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים, מעניקים חווית נהיגה חזקה ודינאמית עם ביצועי מנוע מהגבוהים בקטגוריית רכבי המנהלים. האינסיגניה החדשה מאפשרת לנוהג ברכב לבחור בין מצבי הנהיגה – מערכת להפחתת רעש אקטיבי לנסיעה שקטה, לבין מערכת המספקת את צליל המנוע במלוא עוצמתו.
בנוסף לכך גרסת ה-2.0 ליטר מגיעה עם מערכת הנעה כפולה 4X4 המחלקת אוטומטית את המומנט בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ובין גלגל ימין ושמאל האחוריים, מוסיפה כוח לגלגלים וכך מביאה לאחיזת כביש טובה יותר ליציבות ובטיחות מקסימליות.
המתלים הממוחשבים FlexRide Premium מאפשרים מעבר חלק בין סגנונות נסיעה שונים, אשר בלחיצת כפתור ניתן לבחור בין נהיגה ברכב פנאי (TOUR) לבין נהיגה ברכב ספורטיבי, קשוח ואגרסיבי (SPORT).
תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים (AT8).
עיצוב
אופל אינסיגניה החדשה מביאה איתה סגנון עיצוב דינאמי יחד עם נגיעות ייחודיות מקוריות. חרטום האינסיגניה החדשה מציג את החזית העדכנית של המותג, ותגיע גם בדגמי הגרנדלנד והקרוסלנד X, עם שכבה רוחבית חדשה ויחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות.
האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמת E2 שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של אופל בגרמניה. המעבר לפלטפורמה החדשה איפשר לאופל להפחית ממשקל הדגם כ-175 ק”ג לעומת הדגם היוצא – לדגם הבסיס משקל של 1,400 ק”ג.
אופל אינסיגניה, שנחשבת לאחד הרכבים המרווחים בקטגוריה, תהיה גדולה עוד יותר ב2018. לדגם החדש נוספו 8.8 ס”מ לבסיס הגלגלים, והוא ארוך ב-5.5 ס”מ מהדגם הקודם. הנדסת האנוש המתקדמת שיצרו מתכנני האינסיגניה יצרה פנים רכב מאוורר במיוחד, מעוצב ומותאם הן לנהג והן לנוסעים. מרחב תנועה ומושבים מרווחים, לצד תא מטען גדול בעל נפח 490 ליטרים הגדול ב-130 ליטרים מהגרסה הקודמת, מספקים תחושת נוחות, מרווח ומרחב מקסימליים.
אבזור, נוחות ועיצוב
לצד מערכת ההנעה המתקדמת ומערכות הבטיחות המתקדמות, אופל משיקה באינסיגניה החדשה סטנדרט חדש של אבזור מקורי, כבר מדגם הבסיס ENJOY:
מערכת opel eye אקטיבי
מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8″
מערכת KeyLess חכמה הכוללת כפתורי כניסה לרכב והתנעה באופן פסיבי
בלם חניה חשמלי
פנסי ערפל קדמיים
בקרת שיוט ומגביל מהירות
בקרי שליטה מההגה על מערכת המולטימדיה והטלפון
תא לכוסות בין המושבים הקדמיים
טעינה אלחוטית לטלפון הנייד באמצעות טכנולוגיית NFC מתקדמת: Opel Free-Charge.
בקרת אקלים אלקטרונית עם חיווי דיגיטלי מפוצלת לשני אזורים (נהג/נוסע ופתחי מיזוג לנוסעים מאחור)
מצלמה אחורית
חיישני עזר לחניה מלפנים ומאחור
חישוקי סגסוגת קלה 17′
Intellink יותר ממערכת מולטימדיה
מערכת ה-Intellink, היא מערכת תקשורת ובידור שלמה, הכוללת תמיכה מלאה בממשק ה-Apple CarPlay/Android auto, זאת יחד עם הצגת ספר הטלפונים וההודעות בעברית על המסך. מערכת ה-Intellink כוללת מסך מגע חד ואיכותי בגודל 8 אינצ’ ומשלבת קישורית Bluetooth מלאה יחד עם חיבור USB עבור נגני מדיה חיצוניים.
בנוסף למערכת ה-Intellink כוללת האינסיגניה החדשה רשימת אבזור עשירה הכוללת כסטנדרט בכל הדגמים מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם שליטה נפרדת על הטמפרטורה לנהג ולנוסע, בקרת שיוט עם מגביל מהירות הנשלטת מגלגל ההגה, חיישן תאורה להפעלה אוטומטית של אורות הדרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים ומראה מרכזית מתכהה נגד סינוור בלילה.
בטיחות
האינסיגניה החדשה מציגה את חבילת הבטיחות אקטיבית מסוג ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות מקוריות ובין המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב הנסמכת על מצלמת ומערך רדארים, באמצעותם מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת מערכת התראות מקיף לנהג על סכנות בדרך.
חבילת ה-OpelEye מגיעה כסטנדרט בכל רמות הגימור:
– בקרת התרעת סטייה מנתיב LDW (במהירויות של 60-180 קמ”ש( עם התרעה קולית וויזואלית בעת סכנה.
– בקרת שמירה על נתיב נסיעה LKA המסייעת בתיקון והכוונת זווית ההגה.
– התרעת מרחק מלפנים FDI ותצוגה במרכז המידע לנהג
– התרעת סכנת התנגשות FCA עם אפשרות לבחירת מרחק ההתראה מהרכב מלפנים
– מערכת בלימת חירום אוטונומית לצמצום ומניעת התנגשות מלפנים, LSCMB מתחת למהירות 40 קמ”ש.
-ברמת אבזור Innovation,מערכת הבטיחות OpelEye” פרימיום” כוללת בנוסף מערכת בקרת שיוט אדפטיבית השומרת על מהירות הרכב ומרחק מהרכב שמלפנים – ACC + FRSA
פירוט מערכות OpelEye
חבילת ה-OpelEye תשלב מגוון מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר ומצלמה, בשילוב עם יכולות בלימה ותיקוני הגה אוטונומיים לבטיחות מרבית.
התרעת התנגשות (FCA) והתרעת שמירת מרחק (FDI)
רדאר המכונית מנטר את המרחק מהרכב והעצמים שמלפנים, כשהמערכת מתריעה מפני אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות.
LSCMB – מערכת בלימה אוטונומית בחירום (פעילה מתחת ל 40 קמ”ש)
מערכת המאפשרת בלימה עצמאית ומונעת התנגשות חזיתית במהירויות עירוניות במידה והנהג לא מגיב לסכנה.
LDW- התראת סטייה מנתיב
זיהוי נתיב הנסיעה והתראה אורקולית על סטייה ממנו במהירויות של 60 עד 180 קמ”ש.
LKA – סייען שמירה על נתיב
מערכת המשלימה את פעולת מערכת ה-LDW ושומרת על המכונית בתוך נתיב הנסיעה באמצעות פעולות היגוי אקטיביות.
TSA – זיהוי ותצוגת תמרורים וסימני דרך
מערכת המזהה את תמרורי הדרך והמהירות ומציגה אותם במרכז המידה הדיגיטלי בלוח המחוונים.
Adaptive Cruise Control – לשליטה אוטומטית במהירות הרכב
מערכת בקרת השיוט מאפשרת לנהג לנעול את המהירות הרצויה בדרך מהירה, שומרת על מרחק בטוח מהרכב שמלפנים, על מנת למנוע התנגשות ויודעת להאיץ ולהאט בכל מהירות במידת הצורך עד עצירה מוחלטת.
Head up display – לדעת הכל בלי להוריד עיניים מהכביש
מערכת המקרינה על שמשת הרכב את הנתונים של הנסיעה כגון – ניווט, מהירות, צריכת דלק ועוד. התרעה ובלימה בעת סכנה מידית, רכב או הולך רגל, תיקון אוטומטי לסטייה מנתיב, התרעה היקפית מסכנות אפשריות, מיפוי רכב ממבט על להקלה על תמרון וחניה, מערכת בקרת שיוט ושמירת מרחק והקרנת נתוני נסיעה על שמשת הרכב.
Bird eye – לחניה קלה ומדויקת מאי פעם
האינסיגניה החדשה מצוידת במערכת מתקדמת המאפשרת לנהג הרכב לצפות ברכבו במיפוי 360 מעלות ממבט על, להקלה על תמרונים ולחניה נוחה ובטוחה יותר.