תכנית ג’נסיס Magma: ג’נסיס משוויצה בדגמי קונספט לGV60 ו-G80

 

G80 EV Magma Concept
רכב הקונספט של ג’נסיס G80 EV Magma Concept

 

תכנית ג’נסיס Magma (מגמה) תושק בבכורה עולמית בפסטיבל המהירות של גודווד

ג’נסיס מודיעה על הבכורה העולמית של תכנית Genesis Magma, אשר תתקיים בפסטיבל המהירות של גודווד לשנת 2024 לצד הבכורה הדינמית העולמית של GV60 Magma Concept. הקהל יזכה לצפות בבכורה הדינמית העולמית של G80 EV Magma Concept, כאשר הרכבים יטפסו על גבעת התחרות פעמיים ביום במהלך סוף השבוע, בנוסף לתצוגה ב-First Glance Paddock.

לראשונה בהיסטוריה, ג’נסיס תתמודד גם על השתתפות ב-Shootout Sunday עם GV60 Magma Concept, ותציג את יכולות הנהיגה והמהירות שלה. תכנית מגמה של ג’נסיס, שהוכרזה בניו יורק מוקדם יותר השנה, מוסיפה מימד חדש למותג היוקרה, ומסמלת את התרחבות המותג לתחום המכוניות בעלות הביצועים הגבוהים. גרסאות הביצועים של תכנית Magma מתמקדת בחוויית נהיגה משובחת, נינוחה ומתגמלת, בשילוב עם עיצוב אתלטי ומיוחד.

GV60 Magma Concept
GV60 Magma מכונית קונספט

 

תצוגת תכנית Magma

בנוסף לבכורות הדינמיות של GV60 Magma Concept ו-G80 EV Magma Concept, יוצגו דגמים נוספים מתכנית Genesis Magma בביתן החדש של ג’נסיס. המיקום, מול ה-First Glance Paddock, יכלול את G80 Magma Special ו-X Gran Berlinetta Concept. בקומה השנייה, האורחים יוכלו לחקור את השלישייה החשמלית של GV60, Electrified G80 ו-Electrified GV70 כחלק מההיצע הקיים.

GENESIS

שתי בכורות דינמיות של Magma

ל-GV60 Magma Concept סבכה קדמית מעוצבת מחדש, כנפיים קדמיות רחבות יותר ופגוש אחורי חדש, המעניקים לו מראה דינמי. שיפורים עיצוביים אלה משתלבים עם גוף רחב יותר ונמוך יותר וחישוקי 21 אינץ’, כאשר האווירודינמיקה הכוללת של הרכב שופרה לשיפור הביצועים. דגם G80 EV Magma Concept, המייצג את דגם הרכב החשמלי השני בתכנית Magma, מגלם תחושה מוגברת של אתלטיות ומגלם בצורה מושלמת עוצמה, ביצועים וסגנון. שיפורים דינמיים הם עדכונים מהותיים לרכב, עם יישום של מערכת מתלים מתקדמת, חישוקים בעלי ביצועים גבוהים ובלמים קדמיים ואחוריים מאווררים וגדולים.

לורנס המילטון, מנכ”ל ג’נסיס אירופה: “אנו לא יכולים לחכות לבכורה הדינמית העולמית של GV60 Magma ותכנית Magma בפסטיבל המהירות של גודווד השנה, אירוע שנודע בחגיגת המצוינות והחדשנות בתחום הרכב. עם ההיסטוריה העשירה של הפסטיבל והקהל הנלהב, זו הזדמנות מושלמת להדגים את היכולות של תכנית Magma החדשה שלנו באמצעות נסיעות עלייה דינמיות, תוך הדגשת הגישה המודרנית והמשוכללת שלנו לביצועים.”

גודווד מתכוננת ל-Magma

בהכנות לפסטיבל המהירות של גודווד, דוכס ריצ’מונד הזמין לאחרונה את חברו ואגדת המרוצים ג’קי איקס, שהוא גם שותף מותג של ג’נסיס, לבית גודווד, ואימץ את הצבע הכתום הייחודי של Magma לרגל האירוע והאיר את הבית בצורה שלא נראתה מעולם.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *