1000 מכוניות ב-100 ימים: זיקר כבשה את לב הצרכן הישראלי

זיקר X מחיר
זיקר X

 

1000 מכוניות ב-100 ימים: מותג הרכב החדש, שנחת בתחילת השנה בישראל, ZEEKR חוגג אבן דרך במסירות רכב של דגם זיקר 001 וזיקר X

מותג הפרימיום-טק שהחל למסור רכבים ללקוחותיו בישראל בתחילת פברואר השנה וקוטף שבחים ופרסים מאז השקתו, חצה השבוע את המספר 1,000 בכמות הרכבים שמסר >>> בתוך כך, לקוחות שני הדגמים המשווקים בישראל, ה-ZEEKR 001 וה-ZEEKR X, כבר זכו לעדכון תוכנה OTA משמעותי ראשון

מותג הפרימיום-טק ZEEKR ממשיך להפתיע עם נתוני מכירות ומסירות. הפעם מציין מסירת למעלה מ-1,000 רכבים בפרק זמן של 100 ימים. זאת, כהמשך למגמה שנצפתה בנתוני מסירות הרכבים כבר בסוף חודש פברואר השנה שהיה חודש המסירות הראשון של המותג הטכנולוגי בישראל – אז התברג ZEEKR בראש טבלת המסירות של רכבי הפרימיום.

 




נתוני המסירות מתייחסים לשני הדגמים שמייבאת גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית ZEEKR בישראל:

ZEEKR X, קרוסאובר אורבני, במחיר התחלתי של 184,990 ש”ח – אשר מציב אותו כמתחרה גם של דגמים חשמליים עממיים יותר. הכולל מפרט טכנולוגי ומגוון, שתי גרסאות הנעה, כולל גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כוחות סוס, תאוצה של 3.8 מ-0 ל-100 בגרסת ההנעה הכפולה, וטווח מוצהר עד 425 ק”מ בגרסת ה-Long Range. העיצוב “מסובב ראשים” והרכבים כוללים מערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמות.

 

זיקר 001 מחיר
זיקר 001

 

דגם נוסף הוא ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג, המאופיין בעיצוב “Shooting Brake”, ובסיס גלגלים של באורך 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 269,990 ש”ח. הדגם כולל מעטפת מערכות טכנולוגיות מתקדמות, סוללות בעלת קיבולת גבוהה, וטווחי נסיעה גבוהים – עד 620 ק”מ (לפי תקן WTLP) ברמת אבזור Long Range של 001.

במהלך חודש מאי השנה בוול-סטריט, לפי שווי של 5.7 מיליארד דולר, החברה רשמה זינוק של 30% בשווי ביום המסחר הראשון. מאז הושק הרכב, לפני כשלוש שנים, זכה “ספינת הדגל” של מותג הפרמיום-טק מבית GEELY Holdings, ה-ZEEKR 001, ב-4 שיאי גינס, בזכות ביצועים גבוהים, וטכנולוגיה פורצת דרך, הכוללת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מובילאיי וקוואלקום.

במהלך החודש האחרון לקוחות ZEEKR חוו את עדכון התוכנה הראשון לרכב, בשיטת הורדה מרחוק (OTA – Over The Air). עדכון תוכנה המבוסס בחלקו על משוב מקיף שהעבירה היבואנית ליצרן, בין היתר על-סמך רשמיהם וחוויותיהם של הנהגים הישראלים שצברו אלפי קילומטרים בכבישי ישראל.

עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל: “אנו נרגשים לראות שהקהל הישראלי מזהה את הטכנולוגיה, האיכות וחווית הנהיגה שיש ל-ZEEKR כמותג פרמיום טק להציע, ומודים על הבעת האמון צוברת שיאים”.

 

מלכת הכביש: זיקר X – המכוניות הטובות של השנה 2023-24

הסיני הכי אירופאי שנחת פה: זיקר 001 – סקירה וחוות דעת

זיקר עם שני דגמים ראשונים בישראל: X ו-001 מ-185,000 שקלים

זיקר ישראל פותחת לקהל הרחב אתר ייעודי להזמנה מוקדמת

אירוע נהיגה מקומי בדגמי מותג ניאו NIO – סקירה וחוות דעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *