לובינסקי טרייד&ליס: קמפיין פרסום חדש וימי מכירות מיוחדים
לובינסקי טרייד&ליס יוצאת בקמפיין חדש עם הקומיקאי אלי יצפאן – הקמפיין יכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילות דיגיטאל
לובינסקי טרייד&ליס יוצאת בקמפיין פרסומי חדש תחת השם – “כל פתרונות הרכב במקום אחד”, שמטרתו להמחיש את שלל פתרונות רכישת הרכב החדש והמשומש, מסלולי המימון הייחודיים, (עד 100% מימון), ליסינג פרטי, היצע רחב מכל המותגים בישראל והאחריות המוענקת לכלי הרכב. הקומיקאי אלי יצפן שנבחר להיות הפרזנטור של קמפיין זה, יציג באמצעות סדרה של דמויות קומיות את מגוון השירותים שמעניקה לובינסקי טרייד&ליס ללקוחותיה. הקמפיין ההומוריסטי אשר נעשה יחד עם משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי, יכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילות דיגיטאל ענפה.
קמפיין פרסום זה ילווה פעילות ימי מכירות מיוחדים של לובינסקי טרייד&ליס שיערך בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית, בין ה-15 ל-20 במרץ ובו יוצעו מבחר גדול של דגמי כלי רכב מכל מותגי הרכב הנמכרים בישראל במחירים מיוחדים.
לדוגמה:
- יונדאי אלנטרה 2016 יד ראשונה, מ-640 שקל לחודש או 57,900 שקל במקום 77,400 שקל.
- טויוטה קורולה 2016 יד ראשונה, מ-696 שקל לחודש או 62,900 שקל במקום 85,400 שקל.
- קיה ספורטאז’ 2016 יד ראשונה, מ-965 שקל לחודש או 79,900 שקל במקום 96,700 שקל.
- מיצובישי ASX בליסינג פרטי ב-1,250 שקל לחודש.
את כלי רכב אלו ניתן יהיה למצוא בכל אחד משמונת סניפי לובינסקי טרייד&ליס בפריסה ארצית. למיקומי הסניפים, לחצו כאן.