טויוטה C-HR GR SPORT (גרסה ספורטיבית) מושקת בישראל ב-164,900₪
טויוטה C-HR הקרוסאובר העירוני, מושק היום בישראל בגרסתו הספורטיבית – GR SPORT, מהדורה מוגבלת וייחודית, עם כיול ספורטיבי למכלולים, ואבזור ומאפייני עיצוב פרימיום, במחיר של 164,900 ₪
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת שיווק הגרסה הספורטיבית של הקרוסאובר המעוצב טויוטה C-HR בהשראת ה-Gazoo Racing. טויוטה C-HR זוכה לזריקת תעוזה נוספת, עם שילוב של סטייל חיצוני, מרחב פנים ספורטיבי ומאפייני פרימיום בגרסת ה-GR SPORT.
מיד עם השקת טויוטה C-HR בתחילת שנת 2017, זכה הדגם לפופולריות רבה מאוד והצליח לכבוש לקוחות רבים המעוניינים להיות יוצאי דופן ומעניקים חשיבות רבה לסגנון חיים אופנתי, לעיצוב ולאיכות. טויוטה C-HR הצליח לפרוץ לפלחי שוק צעירים ולמצב עצמו כקרוסאובר אורבני בעיצוב יוצא דופן וייחודי ועם זאת כרכב יעיל, חסכוני ומהנה ביותר. מאז השקתו בישראל נמכרו כבר למעלה מ- 22 אלף רכבים, מתוכם כ- 4,000 מתחילת השנה.
C-HR GR SPORT
בצד הדינמי, גרסת ה-GR SPORT של ה-C-HR זוכה לשיפור חווית הנהיגה ברכב עם כיול מיוחד להיגוי ולמתלים, וחישוקי סגסוגת “19 ייחודיים העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6 המצוינים, המבטיחים אחיזת כביש גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי.
בדומה לגרסת ה-C-HIC של הרכב, גרסת ה-GR SPORT מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר עם 90 קילווט/122 כ”ס עם סוללת ליתיום-יון קלה וחזקה יותר. נתון תצרוכת דלק מוצהר של הגרסה הוא 20.4 ק”מ לליטר, וסטנדרט פליטות של 111 גרם CO2 לק”מ בלבד (תקן WLTP).
בצד העיצובי הרכב מגיע עם תאורה ראשית בתצורת פרוג’קטור LED בעלי כוונון גבוה, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport. הדגם מגיע בצבע לבן דינאמי עם גג שחור.
טויוטה C-HR החדשה 2020 מתיחת פנים – נהיגה והתרשמות
חוויית הנהיגה בגרסת הספורט של ה-GR הופכת מהנה ואיכותית יותר הודות למערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה מסוג 2 TOYOTA TOUCH, המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, ומספקת מידע אונליין משירותים ואפליקציות שונות. המערכת מאובזרת במסך מגע צבעוני “8 להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות הרכב, ממשק Android Auto / Apple CarPlay לשיקוף אפליקציות נבחרות ממכשיר הטלפון האישי על גבי צג המולטימדיה ברכב; מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth עם חיבור לטלפון לשליטה באמצעות מסך המגע, חיבור USB, הצגת נתוני הרכב כמו למשל צריכת דלק מיידית וממוצעת, טווח נסיעה משוער ביחס לכמות הדלק, מהירות נסיעה ועוד.
השינויים באבזור לעומת גרסת ה-C-HIC:
C-HIC | GR SPORT | |
פנסים קדמיים LED עם כוונון גובה | ● | פרוג’קטור |
פנסי ערפל קדמיים | ● | LED |
חישוקי סגסוגת קלה “19 | ❍ | ● |
חישוקי סגסוגת קלה ״18 | ● | ❍ |
מושבים קדמיים מתכווננים ל-4 כיוונים | ● | נהג חשמלי ונוסע ידני |
מושב נהג מתכוונן לגובה | ● | נהג חשמלי ונוסע ידני |
כוונון חשמלי למשענת גב תחתון במושב הנהג | ❍ | ● |
חימום מושבים קדמיים | ❍ | ● |
ריפודי בד מהודרים | ● | ❍ |
מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport | ❍ | ● |
קישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport | ❍ | ● |
בטיחות
פלטפורמת ה-TNGA של טויוטה מספקת שליטה ומרכז כובד נמוך יותר לנהיגה עם ביצועי בטיחות העומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות אקטיבית ופסיבית. חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות, לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, מעבר אוטומטי לאור גבוה ומערכת זיהוי תמרורי דרך.
טויוטה SPORT
ההיסטוריה של טויוטה בספורט מוטורי היא בת יותר מ-60 שנה. ניצחונותיה והישגיה במרוצי ספורט שונים ברחבי העולם, לעיתים בתנאים הקיצוניים ביותר, משמשים אותה לבניית המכוניות של מחר ולפריצת גבולות. בשנים האחרונות חיזקה טויוטה את נוכחותה בתחום הספורט המוטורי באופן משמעותי הן בפיתוח וייצור של רכבי מרוץ וספורט והן בשיווק גרסאות ספורטיביות לדגמים פופולריים. זאת כחלק מרענון המותג, פנייה לקהל חדש וצעיר יותר וחיבור חזק יותר לרגש. המשאבים שמשקיעה הענקית היפנית בתחום הביאו אותה להישגים באליפויות ובתחרויות בתחום הספורט המוטורי כמו זכייתו של ארי-מאטי לאטוולה בראלי אוסטרליה בשנת 2018 אשר שוחזר שנה לאחר מכן עם הטויוטה יאריס בראלי בשבדיה; בשנת ב-1999 זכתה טויוטה באליפות היצרנים.
בעידן בו השוק רווי עד הקצה בקרוסאוברים, חלקם מהקבוצה היקרה יוצר וחלקם מהזולים, מלבד שבויי טויוטה, שבויי קרוסאוברים עירוניים ושבויי עיצוב ספורטיבי ואבזור, מי הלקוח שירכושאת הרכב הזה?
מדובר בקטגוריה שמתחילה בכ- 115,000₪, מדוע להשקיע עוד פאקינג 50,000 על רכב כשבדרך אתה עוקף את הספורטאז׳ ומתקרב ל- cx5?
אז כן יבואו ויגידו שהיא היברידית והספורטאז׳ והמאזדה לא ושמדובר ברכבים שונים אבל חברים, המחיר הזה פסיכי ואני בספק אם יוניון היו מבקשים מחיר שכזה אם לא היינו בעיצומו של משבר השבבים.