קיה נירו החדש “פלוס” בגרסאות היברידי PHEV וחשמלי מ-163,000 שקלים

 

נירו פלאג אין
קיה נירו פלאג אין

 

 

קיה מודיעה על תחילת שיווק למגוון דגמי נירו פלוס – עם יחידת הנעה היברידית, פלאג-אין או חשמלית מלאה

 

מה חדש?

  • עיצוב מחודש לשיפור המרחב הפנימי
  • מסך מולטימדיה 10.25 אינץ’ מקורי בעברית עם תמיכה בקישוריות אלחוטית ל-Apple CarPlay ו Android Auto
  • יחידת הנעה היברידית נטענת עם טווח חשמלי של 49 ק”מ*
  • גרסה חשמלית מלאה עם טווח חשמלי של 427 ק”מ*
  • החל מ 162,900 שח כולל מעמ לגרסה ההיברידית.

 

הקרוסאובר הפופולרי קיה נירו, אשר זכה להצלחה כלל עולמית, מוצע כעת בתצורה חדשה – נירו פלוס – עם עיצוב מעודכן ופונקציונאלי, טכנולוגיות מתקדמות ואבזור עשיר. הקיה נירו שהושק בישראל בשנת 2016, היה ל SUV הנמכר בישראל בשנת 2020, הגרסה ההיברידית של הקיה נירו, ממנה נמסרו למעלה מ 27,000 רכבים, חוזרת להיצע עם זמינות מלאי גבוהה ומחיר, רמת אבזור ובטיחות גבוהות במיוחד. קיה נירו פלאג-אין הייתה הנמכרת ביותר מסוגה בשנים 2020-2021, עם 43% מסך מכירות הפלאג-אין בישראל.

הנירו פלוס משלב טכנולוגיה מתקדמת, מערכות הינע יעילות, מרחב פנימי נדיב ורמת נוחות ובטיחות גבוהה – לדגם זמינות גבוהה מיום ההשקה הודות להקצאת המלאי וכושר הייצור.

 

 

עיצוב מחודש

עיצוב מחודש מאפשר לגג הרכב מאפשר לנירו פלוס להציע לנוסעים מאחור מרחב משודרג. בכל דגמי נירו פלוס שבכה קדמית ייחודית, עם פתחי אוויר עדכניים, פתח טעינה בדגם החשמלי ותאורת יום LED בצורת ראש חץ. בחלק האחורי של הרכב, פנסי LED מעוצבים מעניקים לנירו פלוס חתימת אור ייחודית ומודרנית. המרחב הפנימי משופר בתא הנוסעים, עם שדרוגים המעניקים מרחב טוב יותר, הן לנהג והן לנוסעים מאחור.

 

קיה נירו 2023
קיה נירו 2022

 

מולטימדיה: דגמי נירו פלוס כוללים תצוגה צבעונית TFT 4.2 או 7 אינץ’ בלוח המחוונים ולצידה מערכת מולטימדיה חדשה עם צג מגע 10.25 אינץ’ הכוללת אפליקציות כגון WAZE, פנגו ורדיו אינטרנטי, בנוסף לקישוריות אלחוטית Apple CarPlay ו-Android Auto.

 

בטיחות

קיה נירו פלוס מציג סדרה של טכנולוגיות בטיחות אקטיביות לסיוע לנהג. טכנולוגיות אלו כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוטומטית, כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט חכמה הכוללת תפקוד Stop & Go ומאפשרת עקיבה אחרי המכונית מלפנים, סיוע לשמירה על מרכז הנתיב, התראת ערנות הנהג וסיוע לאלומה גבוהה. בנוסף, כל דגמי נירו פלוס כוללים תזכורת לבדיקת מושב אחורי, למניעת שיכחת ילדים ברכב.

 

קיה נירו חשמלי
קיה נירו היברידי, פלאג אין או חשמלי

 

יחידות הנעה 

 

קיה נירו פלוס הייבריד ופלאג-אין מצוידים במנוע 1.6 ליטר GDi (הזרקת דלק ישירה) יעיל, הפועל במחזור אטקינסון, בשילוב עם מערך סוללות ליתיום-יון פולימר 1.56 קווט”ש בנירו פלוס הייבריד ו-8.9 קווט”ש בנירו פלוס פלאג אין עם תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת 6 יחסי העברה.

לקיה נירו פלוס פלאג-אין הייבריד אפשרות לנסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 120 קמ”ש, ולטווח מקסימלי של 49 ק”מ (בנסיעה עירונית, לפי תקן WLTP).

קיה נירו פלוס חשמלי מצויד במארז סוללות ליתיום-פולימר בעל קיבולת גבוהה של 64 קווט”ש, ומסוגל לנסוע 427 ק”מ* בנסיעה משולבת על טעינה אחת עם אפס פליטות, וכולל תמיכה בטעינה DC מהירה בהספק של KW100 עם יכולת טעינה מ 10-80 אחוז סוללה ב 47 דקות. מנוע חשמלי עם הספק של 204 כ”ס ומומנט של 40.3 קג”מ מאפשרים לנירו פלוס החשמלי להאיץ מ 0-100 קמ”ש ב-7.8 שניות.

 

 מחי 

מחירים ורמות אבזור

 

קיה נירו פלוס הייבריד GX 162,900 ש”ח

קיה נירו פלוס פלאג-אין LX 172,900 שח

קיה נירו פלוס פלאג-אין EX 172,990 שח

קיה נירו פלוס חשמלי EV 189,900 שח

 

קיה נירו פלוס – מפרט טכני

 

מרכב ושלדה

קרוסאובר חשמלי, היברידי או היברידי נטען עם 5 דלתות ו-5 מושבים, עם מרכב אחוד העשוי פלדה ואלומיניום. מנוע בנזין בעלי 4 צילינדרים ומערכת הינע היברידית/היברידית פלאג-אין או חשמלית מלאה, והנעה קדמית

 

מערכת הינע

 

1.6 ליטר / 105 כ”ס GDI

 

סוג     DOHC, 4 צילינדרים בטור

נפח     1.6 ליטר

קדח X מהלך            72.0 X 97.0

יחס דחיסה              13.0:1

הספק מרבי              105 כ”ס ב-5,700 סל”ד

מומנט מרבי             15 קג”מ ב-4,000 סל”ד

שסתומים                 16 (ארבעה שסתומים לצילינדר)

מערכת דלק             הזרקת בנזין ישירה

 

סוללה ומנוע חשמלי

 

סוג סוללה                          ליתיום-יון פולימר

הייבריד         פלאג אין                 חשמלי

מתח (V)                 240              360                       356

אנרגיה (KWh)          1.56             8.9                        64

הספק מרבי (כ”ס)      43.5             60.5                      204

מומנט מרבי (קג”מ)    17.3             17.3                      40.3

 

מערכת היברידית משולבת

הספק כולל               141 כ”ס (104 קוו”ט)

מומנט כולל              27 קג”מ

 

תיבת הילוכים (הייבריד+פלאג-אין)

תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 הילוכים (DCT)

 

יחסי העברה   (הייבריד+פלאג-אין)

1                 3.867

2                 2.217

3                 1.371

4                 0.930

5                 0.956

6                 0.767

הילוך אחורי    5.351

הינע סופי       4.438 (הילוכים 1-4)

3.227 (הילוכים 5-6, הילוך אחורי)

 

מערכת הינע

הנעה קדמית

 

מערכת מתלים ושיכוך

מלפנים מתלה נפרד עם תמוכות מקפרסון המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב נגד גלגול

מאחור מתלה נפרד עם זרועות תחתונות כפולות המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב נגד גלגול

 

מערכת היגוי

סוג                         הגה כוח חשמלי מסוג סבבת ומוט משונן

יחס כללי                           13.9:1

סיבובים מנעילה לנעילה        2.58

רדיוס סיבוב                       5.43 מטרים

 

מערכת בלמים

קדמיים                    דיסק מאוורר 15 אינץ’

אחוריים                   דיסק מלא 14 אינץ’

בלם חנייה                חשמלי

 

חישוקים וצמיגים

סטנדרט                            סגסוגת 17 אינץ’, צמיגים 215/55 R17

גלגל חילוף הייבריד                        זמני

גלגל חילוף פלאג-אין+חשמלי          ערכת ניפוח

 

מידות (מ”מ)

 

חיצוניות

אורך כולל                         4,385

רוחב כולל*                        1,805

גובה כולל                          1,630

רוחק סרנים                       2,700

שלוחה קדמית                    900

שלוחה אחורית                   785

מרווח גחון                         180 (155 חשמלי)

* ללא מראות צד

 

פנימיות                             הייבריד+פלאג-אין                         חשמלי

מלפנים מאחור           מלפנים מאחור

מרווח ראש                        1,068           1,090           1,068           1,057

מרווח רגלים                      1,059           950              1,057           914

מרווח כתפיים                     1,423           1,402           1,423           1,400

 

קיבולות

מיכל דלק(הייבריד+פלאג-אין) 45 ליטר

מטען (VDA) (הייבריד+פלאג-אין)     367 ליטר

מטען (VDA)(חשמלי)                     397 ליטר

 

 

משקלות (ק”ג)                  הייבריד         פלאג-אין       חשמלי

משקל עצמי                       1,510           1,619           1,815

משקל כולל                        1,930           2,000           2,230

 

ביצועים

מהירות מרבית (קמ”ש)        154              154              167

0-100 קמ”ש (שניות)           11.5             10.8             7.8

 

צריכת דלק (ליטר/100 ק”מ) הייבריד         פלאג-אין       חשמלי

מחזור משולב                               5.3                   1.5              –

פליטות CO2 (גרם/ק”מ)                  121                  34               –

טווח נסיעה חשמלי(ק”מ)                –                     49              427

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *