לפני אירופה: הונדה HR-V הייבריד e:HEV בישראל מ-204,900₪
מאיר חברה למכוניות, מודיעה היום על תחילת השיווק בישראל של הונדה HR-V e:HEV ובזאת היא מקדימה את אירופה אשר עדיין משווקת את הדגם הקודם. הדגם החדש משווק עם מערכת הנעה היברידית e:HEV הבוחרת באופן אוטומטי את מקור ההנעה: חשמלי, היברידי או בנזין. הדגם יגיע לישראל בשתי רמות גימור – Advance ו Elegance החל מ-204,900₪
עיצוב חדש
דגם ה-HRV מקבל מראה חיצוני ופנימי חדש. מראה של רכב פנאי שטח אמיתי ומצד שני, אלגנטיות ודינאמיות של קופה. מבפנים, הונדה HR-V תוכננה למרחב פנימי גדול, בזכות מיקומו של מיכל הדלק מתחת למושבים הקדמיים, מה שמאפשר לדגם להשתמש במושבי “הקסם” האחוריים המציעים גמישות, לקבלת נפח אחסון גדול במיוחד באמצעות “קיפול שטוח”. אם בגמישות ונוחות אחסון עסקינן גרסת ה Advance מציעה דלת מטען חשמלית כולל חיישן “ללא ידיים”.
הנעה היברידית אחרת
מנוע הבנזין בנפח 1.5 ליטר עוזר לטעון את הסוללה לטובת המנוע החשמלי באנרגיה שנאגרת לשימוש עתידי.
יחידת ההנעה ההיברידית היא מערכת הנעה ייחודית IMMD בעלת שלושה מצבי נהיגה ,המספקת יתרון של הנעה חשמלית מלאה ללא חרדת טווח או משקל עודף של סוללות גדולות. בנוסף לזה, הונדה הוסיפה מנוע חשמלי נוסף המייצר חשמל (גנרטור) ומייתר את הצורך בסוללה גדולה ומסורבלת.
מנוע הבנזין מניע גנרטור המייצר אנרגיה המזינה את המנוע החשמלי שמניע את המכונית. ההנעה החשמלית מספקת האצה מיידית בזכות שני מנועים חשמליים. מצב HYBRID משלב את מנוע הבנזין עם שני המנועים החשמליים לביצועים יעילים. הנעה באמצעות מנוע הבנזין – משתמשת במנוע בשיוט נינוח לטובת ניצול אנרגיה מיטבי.
ההספק ממנוע הבנזין הוא 107 כ”ס
המנוע החשמלי יכול לספק 131 כ”ס
טכנולוגיה ומסכים
בדגם יש מסך מגע Honda CONNECT בגודל 9 אינץ’, עם קישוריות אלחוטית ל-Android Auto ו-Apple CarPlay, למערכת השמע 4 רמקולים בגרסת ה-Elegance ו-6 רמקולים בגרסת ה-Advance ומערכת ניווט.
חווית נהיגה
תנוחת הנהיגה החדשה והמוגבהת מאפשרת שדה ראיה רחב, להתמצאות נוחה בסביבה עירונית עמוסה. הארכיטקטורה האופקית של לוח המכשירים מפחיתה מהעומס הוויזואלי ומשלבת את צגי המידע והשליטה באופן מיטבי. בנוסף, ישנה מערכת חדשה לפיזור אוויר ייחודי בהונדה HR-V המתוכננת להזרים בעדינות אוויר חם או קר באופן היקפי. בגרסת ה-Advance יש גם פתחי מיזוג למושבים האחוריים וחימום גלגל הגה.
מושבי “קסם”
בהונדה HR-V ישנה אפשרות לקביעת תצורת המושבים, בזכות ה-Magic Seats. המושבים האחוריים ניתנים לקיפול משמעותי, מה שמאפשר קבלת תא הנוסעים עם חלל אחסון גדול שימושי ורב תכליתי. ניתן לקפל את המושב כלפי מעלה לטובת חפצים גבוהים או לקפל אותם מטה ליצירת רצפה שטוחה. בנוסף, ניתן לפצל את המושב בחלוקה של 60:40, עד נפח טעינה של 1,274 ליטר.
הנעה היברידית
ההנעה ההיברידית בעלת הטעינה העצמית מאפשרת לכם לקבל מומנט מיידי מהמנוע החשמלי, ומאפשרת להונדה HR-V- להתאים לנהיגה בעיר וגם לנסיעה בכביש מהיר. יש שלושה מצבי נהיגה לבחירה: ספורט, נורמל, וחסכון בדלק. בכל אחד מהמצבים, מערכת ה-e:HEV בעלת הטעינה העצמית ההיברידית תייעל את צריכת הדלק.
בטיחות
להונדה HR-V ו-e:HEV כמה תכונות בטיחות מתקדמות ומקיפות:
טכנולוגיית Honda SENSING שקוראת את הדרך ואת הסביבה, כולל תמרורים, תוך מניעת כל סכנה אפשרית עם תכונות כמו בלימה מפני התנגשות ומגביל מהירות חכם.
מע’ שמירת נתיב, Lane Keep Assist – בקרת נתיבים חכמה, כוללת זיהוי של נתיב ללא שוליים או סימוני כביש.
פונקציית Traffic Jam Assist, בקרת נהיגה בפקקים, שודרגה כעת לתמיכה ממצב היגוי סטטי, מפחיתה את העומס על הנהג בעת תנועה.
כל מערכות הבטיחות האקטיביות שופרו כדי להימנע מהתראות שווא בנהיגה יומיומית. בגרסת ה-Advance משולבת מערכת ניטור שטחים מתים במראות צד.
מחירים ורמות גימור כולל מע”מ ואגרת רישוי: מפרט רכב – הונדה HRV
מחיר כולל מע”מ (₪) |
אגרת רישוי | מחיר כולל מע”מ ואגרת רישוי (₪) |
|
Elegance | 204,900 | 2,643 | 207,543 |
Advance | 219,900 | 2,643 | 222,543 |