טויוטה קאמרי 2024-25 החדשה מגיעה לישראל מ-209,990₪

 

טויוטה קאמרי 2024 מחיר
טויוטה קאמרי 2024-25. מה חדש?

 

טויוטה קאמרי 2024-25 החדשה מגיעה לישראל – רכב המנהלים של מותג טויוטה חוזר עם מערכות נוחות ובטיחות נוספות וביצועים משופרים, החל מ-209,990 שקלים

 

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, מודיעה על השקת טויוטה קאמרי TOYOTA CAMRY החדשה בארץ. הדור התשיעי של רכב המנהלים שהפך לאורך השנים לסמל עם יותר מ-21 מיליון יחידות שנמכרו ב-40 השנים האחרונות. בארה”ב הדגם הפך כבר מזמן לרכב המנהלים האולטימטיבי והנמכר ביותר 22 שנים ברציפות. מאז 2001, כהושקה לראשונה בישראל, הפכה לפופולרית גם אצלנו.

הדגם החדש של הקאמרי כולל חבילת מערכות הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense 3.0 ורמת אבזור בטיחותי 7, נתוני צריכת דלק משופרים: 20.4 ק”מ לליטר ופליטת CO2 של 110 גרם/ק”מ (לפי תקן WLTP) ברמת גימור XLE, ביצועי מנוע משופרים: מערכת היברידית מהדור החמישי עם הספק של 230 כ”ס, עם האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-7.2 שניות.

היא חוזרת עם עיצוב חדש: חזית המכונית במראה “ראש פטיש” עם פנסי LED חדשים, המעניקים לרכב מראה דינמי ומתוחכם. טכנולוגיה חדשה בתא הנהג: מערכת מולטימדיה Toyota Smart Connect עם מסך 12.3 אינץ’ ולוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית. עם מערך בטיחות מתקדם: חבילת בטיחות 3 Toyota Safety Sense משודרגת עם מערכות חדשות כמו סיוע בהיגוי בחירום וסיוע פרואקטיבי בנהיגה.

 

טויוטה קאמרי חדשה
טויוטה קאמרי החדשה 2024

 

דור חמישי לטכנולוגיה ההיברידית

טויוטה קאמרי החדשה מכונית הסדאן / מנהלים חוזרת ב-2024-25 מצוידת במערכת היברידית מהדור החמישי, המשלבת יותר כוח ועדיין שומרת על חיסכון משופר בדלק. 

  •  סוללת ליתיום-יון חדשה עם הספק גבוה יותר ותגובה מהירה יותר, בהספק 4 Ahr ומתח של V251.6.
  • רכיבים עיקריים, לרבות ממסרה, גנרטורים-מנוע חשמלי וממיר מתח זכו לעיצוב חדש כדי להפחית אובדן אנרגיה פנימי ולחסוך במשקל (המערכת קלה יותר ב-7.7 ק”ג) ובמקום. 
  • יחד עם מנוע היברידי ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, שינויים אלה מגדילים את ההספק המירבי של המערכת ל-230 כוח סוס/ 169 קילוואט (6%+), בעוד שצריכת הדלק ופליטות הפחמן הדו חמצני ירדו ל-20.4 ק”מ לליטר ו-110 גרם/ק”מ, בהתאמה ברמת גימור XLE (מחזור משולב לפי תקן WLTP). 
  • ההאצה חזקה ולינארית יותר עם תגובה כמעט מיידית, במיוחד בהתנעה. האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ירד מ-8.5 ל-7.2 שניות. שיפור בביצועי הסוללה משמעו גם שהמנוע יכול לפעול בסל”ד נמוך יותר, וכתוצאה מכך, החיסכון בדלק גדל, ופליטת המזהמים יורדת.
  • כוונון מחדש של המתלים – תמוכות מקפרסון קדמיות ועצמות עצה כפולה אחוריות – להתנהגות כביש משופרת. 

 

עיצוב חיצוני 

 

טויוטה קאמרי החדשה מציגה מראה עכשווי. פרי יצירתם של מעצבי סטודיו CALTY של טויוטה בארה”ב:

חזית הרכב עברה את השינוי המשמעותי ביותר, עם אימוץ חזית המכונית במראה “ראש פטיש” – שפת העיצוב החדשה של טויוטה, המוכרת גם מדגמי הפריוס והTOYOTA C-HR – החדשים, עם פנסים ותאורת יום חדשניים בזווית חדה.

אף שממדי הרכב כמעט ולא השתנו, אורך הרכב גדל ב-35 מ”מ ע”י הארכת השלוחות הקדמית והאחורית וקו הגג הונמך בחלקו האחורי התורמים למראה הדינמי. קווים אנרגטיים וקימורים חלקים בצדי הרכב מתכנסים לסמל טויוטה בחלק האחורי, יוצרים אפקט ויזואלי של “קלע”. בחלק האחורי, פנסים בעיצוב חדשני משלימים את המראה, תוך התכתבות עם צורת “ראש פטיש” הקדמית בסגנון העיטור ובעיצוב דלת תא המטען.

 

טויוטה קאמרי 2025 היברידית
טויוטה קאמרי 2024-25 מולטימדיה חדשה

 

עיצוב פנים וטכנולוגיה

תא הנוסעים החדש של הקאמרי מודרני יותר. במרכז הקונסולה מסך מולטימדיה חדש 12.3″. לוח המחוונים החדש מעוצב עם אלמנטים ייחודיים (המזכיר צוואר גיטרה). הקאמרי החדשה 2024-25 כוללת מולטימדיה חדשה ואפשרויות קישוריות:

  • מערכת Toyota Smart Connect עם מסך מגע 12.3 אינץ’ כסטנדרט.
  • קישוריות אלחוטית ל-Apple CarPlay וחיבור חוטי לAndroid Auto- 
  • חמש יציאות USB Type C בתא הנוסעים ומטען אלחוטי לטלפון נייד.
  • לוח מחוונים דיגיטלי מתקדם בגודל 12.3 אינץ’ (ברמת גימור XLE) –
    • ניתן להתאמה אישית
    • אפשרות לשינוי מראה וסידור השעונים לפי העדפות הנהג או אופי הנסיעה

 

מערכות בטיחות ועזר לנהג Toyota Teammate

מערכות בטיחות ועזר לנהג Toyota Teammate כוללות טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי ולמניעת תאונות ומפחיתות את הנטל שעל הנהג. הקאמרי החדשה מציעה את הדור השלישי של Toyota Safety Sense הכולל פונקציות נוספות ומורחבות הנתמכות על ידי מצלמה משופרת ורדאר עם שדה ראייה גדול יותר שיכול לזהות מגוון רחב של כלי רכב, משתמשי דרך ועצמים.

 

  • מערכת קדם התנגשות (PCS) משופרת, זיהוי רחב של סכנות בנהיגה עירונית: יכולת זיהוי משופרת זו הופכת את מערכת קדם התנגשות (PCS) ליעילה יותר בתרחישים של נסיעה עירונית, לרבות זיהוי סכנה להתנגשות חזיתית. 
  • מערכת סיוע בפנייה בצומת: זיהוי תנועה מתקרבת בשני נתיבים הולכי רכב, רוכבי אופניים וכלי רכב מתקרבים מהצד.
  • סיוע בהיגוי בחירום: המערכת מזהה סיכונים כגון רכב חונה או הולך רגל מתקרב בצד הכביש ומסייעת בהיגוי ובבלימה עדינה כדי לסייע לנהג לעקוף בבטחה, תוך שמירה על הרכב בנתיב הנסיעה. זהו פיצ’ר חדש בחבילת הבטיחות של הקאמרי.
  • דיכוי האצה: המערכת מונעת האצה לא רצויה ושולטת על הבלמים אם הנהג מאיץ בחדות כאשר יש מכשול, כמו רכב אחר שקרוב אליו מלפנים.
  • בקרת שיוט דינמית משופרת באמצעות רדאר (DRCC) המערכת פועלת גם למנוע “עקיפה” בלתי מכוונת – עקיפה של רכב מהצד הלא נכון. מסייע להאט בצורה חלקה את הרכב בעת החלפת נתיב, כאשר יש רכב איטי יותר מלפנים. מערכת DRCC מזהה כעת מהר יותר כאשר רכב אחר חותך מלפנים, ויכולה להאט את הקאמרי בצורה חלקה יותר. זיהוי משופר של הכביש מלפנים מאפשר פניות נוחות ופחות חדות במהירות מתאימה יותר.

 

סיוע פרואקטיבי בנהיגה (PDA) היא מערכת חדשה המספקת מגוון אמצעי הגנה בנהיגה במהירות נמוכה. יש לה שלוש פונקציות עיקריות:

 

  • מערכת סיוע לזיהוי מוקדם של מכשולים (Obstacle Anticipation Assist) מזהה מכשולים כגון כלי רכב חונים,  רוכבי אופניים והולכי רגל בשלב מוקדם ומסייעת בהיגוי ובבלימה כדי למנוע מהרכב להתקרב אליהם יותר מדי.
  • סיוע בהאטה מאט את הרכב בצורה חלקה כאשר הנהג מוריד את הרגל מדוושת ההאצה בגלל רכב איטי מלפנים או כאשר הוא מתקרב לעקומה.
  • סיוע בהיגוי משנה את כוח ההיגוי בהתאם להבדלים שהמערכת מזהה בין תוואי הכביש לבין השימוש שעושה הנהג בהגה ומעניקה סיוע טבעי ועדין.

 

בין התכונות החדשות, מערכת עצירת נהיגה בחירום (EDSS) שפועלת כאשר מופעלת מערכת התרעה ומניעת סטייה מנתיב (LTA). מערכת זו מזהה כשהנהג מפסיק להשתמש בהגה, בבלמים ובדוושת הגז במשך זמן רב. הנהג יקבל התרעה קולית וחזותית, ואם עדיין אין תגובה מהנהג, היא תביא את הרכב למצב של עצירה חלקה ותפעיל את אורות החירום. בדומה למערכת המולטימדיה החדשה של הקאמרי, שדרוגי התוכנה מועברים ישירות לרכב דרך האוויר.

 

טויוטה קאמרי יד 2
טויוטה קאמרי 2025

 

אחריות 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מציעה תוכנית הארכת אחריות – Plus TOYOTA Relax: התוכנית מציעה אפשרות לרכישת אחריות עד 15 שנים או 250,000 ק”מ (המוקדם מבניהם) וזאת בנוסף ל-3 שנות אחריות יצרן, באמצעות רכישת תוכנית אחריות לתקופה מוגדרת (שנתיים/שנה/חצי שנה בהתאם לתוכנית ולסוג הרכב) ובתשלום ידוע מראש. התוכנית כוללת כיסוי רחב, בדומה לאחריות יצרן, עד גיל חמש שנים, ואחריות על מגוון מכלולים ספציפיים המשתנים בין משפחות הדגמים – למשל על מנוע הרכב, תיבת הילוכים וכדומה – החל מהשנה השישית.

 

רמות גימור ומחירים

טויוטה קאמרי החדשה תוצע ב-2 רמות גימור:

  • LE – הכוללת מערכת היברידית מהדור החמישי, מערכת בטיחות TSS 3, זיהוי בשטחים מתים ומערכת ליציאה בטוחה מהרכב, מערכת מולטימדיה “12.3, לוח מחוונים דיגיטלי “7, תאורה ראשית LED, חישוקי סגסוגת קלה “17, ריפודי עור סינתטי מחוממים עם כוונון חשמלי לנהג, כניסה חכמה, משטח טעינה אלחוטית.  

מחיר – 209,990 שקלים

 

  • XLE – בנוסף לרמת גימור LE – חישוקי סגסוגת “18, מושבי עור מאווררים ומהודרים עם כוונון חשמלי לנהג ולנוסע לצידו, לוח מחוונים דיגיטל “12.3, הגה כוח מתכוונן חשמלית לגובה ולעומק. 

מחיר – 226,990 שקלים

 

המכירה תפתח באולמות התצוגה בישראל החל מ-15.10.24

 

*95% מרכבי הקאמרי שנמכרו מאז 2012 – עדיין פעילים ונוסעים על הכביש.   

 

טויוטה קאמרי 2021 היברידית החדשה (2.5 ל’ 218 כ”ס) מ-214,900 ₪

העתיד ירוק וחזק: טויוטה קאמרי היברידית 2019 במבחן דרכים

השקה: טויוטה קאמרי היברידית החדשה 2018 ב-175,000 ש”ח

2023-24: טויוטה מסכמת שנה ומפרסמת אילו דגמים עתידים להגיע ב-2024

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *