מכוניות ראשונות של מותג הרכב הסיני “שנגן” CHANGAN בישראל

 

צבי נטע והקרוסאובר הראשון של שנגן שישווק בישראל. צילום מורג ביטן

 

מכוניות ראשונות של יצרנית הרכב הסינית “שנגן” CHANGAN נחתו בישראל

 

חברת “מכשירי תנועה” קיבלה את הזיכיון בישראל של חברת CHANGAN יצרנית הרכב השלישית הגדולה בסין, חברת שבמהלך 2023 מסרה מעל ל-2.1 מיליון כלי רכב. שיווק הדגמים בישראל של רכבי CHANGAN יחל בתחילת חודש דצמבר.

 

מותג הרכב הסיני CHANGAN יגיע לישראל עד סוף השנה

הדגם הראשון שישווק בישראל השנה, הוא DEEPAL S7. קרוסאובר 5 דלתות שמשווק בסין ובעוד מדינות במזרח החל מ-2023, עם מספר יחידות הנעה, בנזין, פלאג אין הייבריד וגרסה חשמלית מלאה. אלינו יגיע רק בגרסה חשמלית מלאה, שמגיעה עם הספקים של 218 או 258 כ”ס, ושתי גרסאות סוללה – טווח “סטנדרטי” וטווח ארוך, עם נתוני טווח מוצהרים של 520-620 ק”מ.

 

רכב חשמלי חדש 2025
שנגן בישראל. רכב חשמלי חדש

 

הקרוסאובר החשמלי כולל טכנולוגית נוחות ובטיחות מתקדמת, כמו:

ציון בטיחות: 5 כוכבי בטיחות במבחן האירופאי EuroNcap ורמת אבזור בטיחות דירוג 8 של משרד התחבורה.

אבזור: מסך 15.6 אינץ’ התומך בקישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל CarPlay לשליטה מלאה על מערכות הרכב, תצוגה עלית לנהג וגג פנורמי כהה לאורך כל גג הרכב.

מרווח פנים: בסיס גלגלים באורך 2.9 מטרים, שני תאי מטען, קדמי ואחורי בקיבולת משולבת של 695 ליטר. הדגם יגיע בשלל צבעים חיצונים בשילוב צבעי פנים כגון כתום, שחור או לבן לבחירה אישית של הלקוח.

 

CHANGAN CAR
מכוניות ראשונות ממותג CHANGAN. צילום מורג ביטן

 

צבי נטע, יושב ראש קבוצת “מכשירי תנועה” קיבל בימים אלה מכוניות ראשונות של יצרנית הרכב הסינית “שנגן” CHANGAN לניסוי והתאמה לשוק הרכב הישראלי.

צבי נטע, יו”ר קבוצת “מכשירי תנועה”: “אנחנו גאים בשותפות האסטרטגית עם יצרנית הרכב הסיני CHANGAN שמסמלת אבן דרך משמעותית בהתרחבות החברה בשוק הרכב בכלל והרכב החשמלי בפרט”. קבוצת “מכשירי תנועה” מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל שמציינות 75 שנות פעילות בענף הרכב בישראל נכנסת לראשונה לתחום הרכב החשמלי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *