ימאהה משיקה גרסה אוטומטית ל-MT 09 Y-AMT ב-82,985₪

 

MT-09 Y-AMT
גרסה חדשה ואוטומטית ל-MT 09 Y-AMT

 

Yamaha ימאהה משיקה גרסה חדשה ואוטומטית לאחד מהכלים המיוחדים של המותג: MT 09 Y-AMT במחיר 82,985 ש”ח (מחיר השקה 79,985 ש”ח)

 

מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי המובילה בישראל תשיק בשבוע הבא, ה-1.11.24 את ה-MT-09 Y-AMT, האופנוע הראשון שכולל את תיבת ההילוכים האוטומטית החדישה והמדוברת של ימאהה. האופנוע יושק באירוע “השקה רטובה” שיתקיים ביקב ‘אולו’ שבעמק האלה. במהלך האירוע, מטרו מוטור תציע לקהל מבחני נסיעה בסבבים עם MT-09 Y-AMT אליהם ניתן להירשם מראש. 

ה-MT 09 הושק לפני כעשור והוביל את מהפכת ה-Hyper Naked. הדגם החדש הוא הדגם האוטומטי הראשון בסדרה מציע רכיבה משודרגת עם טכנולוגיות מתקדמות. משפחת ה-MT-09 של Yamaha מתאפיינת בשילוב בין ביצועים גבוהים לעיצוב מודרני. אידיאלי לרוכבים שמחפשים חוויית רכיבה אחרת. הגרסה החדשה האוטומטית לדגם המוכר – Y-AMT- (Yamaha Automatic Transmission, מהווה חידוש בעולם האופנועים. הגיר מספק חווית רכיבה נוחה, ומבצע את המעברים בין ההילוכים באופן אוטומטי, מה שמקל על הרכיבה, במיוחד בתנועה עירונית. 

האופנוע החדש מציע הגדרת תיבת הילוכים ידנית (MT), המאפשרות שינויי הילוכים מהירים ומרשימים בלחיצת כפתור הנמצא בידית שמאל של הכידון. מהירות העברת ההילוך בטכנולוגיה החדשה גדולה יותר מכל מנגון QUICK SHIFTING של תיבת הילוכים רכילה, מה שמגביר את ההתרגשות והאדרנלין בתנאי רכיבה ספורטיביים.

 

MT 09 Y-AMT PRICE
MT 09 Y-AMT במחיר השקה 79,985 ש”ח

 

אוטומטי מלא: AT

בהגדרת תיבת הילוכים האוטומטית (AT), ניתן לבחור בין שני מצבים המותאמים לתרחישי רכיבה שונים. לרכיבה נמרצת יתאים מצב D+, המציע שינויי הילוכים ספורטיביים ואגרסיביים ובסל”ד גבוה יותר, עבור רכיבות ארוכות או בעיר יתאים מצב D המספק חווית שינוי הילוכים חלקה ונעימה.

בקרות אינטואיטיביות 

מעבר בין MT ל-AT בקלות בזמן רכיבה בעזרת כפתור AT/MT הממוקם בחלקו העליון של הכידון הימני. שינויי הילוכים ב-MT מתבצעים באמצעות כפתור נוח בצד שמאל, עם אפשרות להפעלה באצבע או באגודל. במצב AT, ניתן לעבור בין D+ ל-D בעזרת כפתור MODE.

 

מערכת מפתח חכם

מערכת המפתח החכם, המייצגת את המפרט היוקרתי של MT-09 Y-AMT, מאפשרת להתחיל את הרכיבה במהירות ובקלות, כאשר המפתח נמצא בטווח מרחק מוגדר, כמו למשל בכיס או במעיל.

 

MT-09 Y-AMT 2025
MT-09 Y-AMT

 

יותם אבירם, סמנכ”ל המכירות של מטרו מוטור: “אופנוע MT-09 Y-AMT מהווה תוספת משמעותית לסדרת ה-09MT ופותח אפשרויות חדשות לקהל רוכבים רחב יותר, זאת בזכות תיבת ההילוכים האוטומטית והחדשנית ה-Y-AMT המאפשרת להתרכז באופן מוחלט ברכיבה. בעתיד מערכת ה-Y-AMT תוצג באופנועים נוספים של ימאהה גם בסגמנטים אחרים, כמו סגמנט הספורט טורינג ותרחיב עוד יותר את נגישות הכלים לקהל הרחב”.

ה-MT-09 Y-AMT החדש, כולל גרסה עם 35 קילוואט (לרישיון A2), יהיה זמין בשלושה צבעים: שחור, שחור- טורקיז וכחול. הדגם יהיה זמין בכל סניפי מטרו מוטור החל מה-3.11.24

מחיר מחירון: 82,985 ש”ח
מחיר השקה: 79,985 ש”ח

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *