ג’אקו JAECOO 7 היברידי נטען (1300 ק”מ) ינחת עד סוף 2024

JAECOO 7 פלאג אין
ג’אקו 7 פלאג אין – היברידי נטען

 

כלמוביל תשיק עד סוף השנה את ה-JAECOO 7 פלאג אין (PHEV), עם טווח נסיעה משולב *מוצהר של עד 1300 ק”מ 

 

כלמוביל, יבואנית מותג ג’אקו בישראל, מעדכנת כי דגם ה-7 JAECOO (ג’אקו 7) – דגם SUV משפחתי עם אבזור פרמיום, צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה בגרסה היברידית נטענת (PHEV) ועם טווח חשמלי גבוה *מוצהר, של עד 90 ק”מ בתקינת WLTP.  בפועל צפוי הג’אקו 7 להגיע לטווח של כ-1,300 ק”מ עם מיכל דלק אחד וסוללה טעונה, כלומר צריכה (משולבת סוללה) של 22.5 ק”מ לליטר.

מידות גרסת ההנעה החדשה זהות לדגם הבנזין המוכר, שהגיע לישראל. כלמוביל מדווחת שנמכרו/הוזמנו עד כה למעלה מ-1,300 רכבים מיום ההשקה ועד היום. עוד מצהירה כלמוביל, כי דגם הג’אקו 7 היה במהלך חודש ספטמבר 2024 דגם 5 מקומות בנזין הנמכר ביותר בישראל.

 

ג'אקו 7 היברידי מחיר
ג’אקו 7 פלאג אין תא נהג

 

מה שמאפשר לג’אקו 7 PHEV להגיע לטווח הזה היא טכנולוגיה חדשה של היצרן (SHS-Super Hybrid System) המציעה שילוב של שתי ההנעות – הנעה חשמלית מלאה וגם הנעה היברידית מלאה (מנוע הבנזין תומך ומטעין את הסוללה ברגע שהאנרגיה בסוללה מתחילה להיגמר).

יחידת ההנעה (קדמית) של ג’אקו 7 PHEV כוללת מנוע 1.5 ליטר טורבו, וגם סוללה בעלת קיבולת של 18.3 kw, עם הספק כולל של 342 כ”ס. הטעינה תוכל להתבצע באמצעות טעינת AC או DC מהירה של 20 דקות לכ-80%.

 

@queenoftheroad.il ג’אקו J7 הקרוסאובר החדש שהגיע אלינו מבית צ’רי – התרשמות לפני מבחן דרכים – בשיתוף ג’אקו ישראל #jaecooj7 #jaecoo ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

אתגר הטווח – ג’אקו 7 PHEV

“באתגר נהיגה לטווח ארוך אשר נערך החודש בסין לעיתונאים מ-7 מדינות, הג’אקו 7 PHEV הציג ביצועים גבוהים והשיג טווח כולל של 1353 ק”מ מתוכם טווח חשמלי טהור של 125.2 ק”מ- 39% מעל ההצהרה הרשמית וסך הכל צריכת דלק של 3.3 ליטר ל- 100 ק”מ. האתגר דימה תנאים אמיתיים על פני מספר ימים וכלל נהיגה בכבישים עירוניים וכבישים מהירים בתוספת של 3-4 מבוגרים”.

 

בטיחות

מבחינת מערכות בטיחות, ג’אקו 7 PHEV מציע מערך בטיחות נרחב בעל טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת בין היתר סט מצלמות היקפיות 540° המאפשרת “שלדה שקופה”, 8 כריות אוויר, מושב נהג עם תמיכת מותן חשמלית, הבהוב פנסים בניסיון גניבה, מושבי נהג ונוסע קדמי עם כיוון חשמלי, הדלקת מערכת המיזוג בשלט רחוק (עם זיכרון טמפרטורה), פתחי אוורור בשורה השנייה לשני אזורים (רגליים ופנים) מסך מולטימדיה ענק בגודל “14.8, 6 רמקולים שמפיקים איכות סאונד גבוהה, מערכת טיהור אוויר AQS ועוד.

 

מחיר הגרסה ההיברידית נטענת לא פורסם עדיין.

 

ג’אקו JAECOO J7 סיבוב התרשמות: סרטון מלא ומפרט מ-169,900₪

ג’אקו ואומודה בישראל עם דגם בנזין ראשון JAECOO J7 ב-169,900₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *