טנדר דיזל חדש FOTON TUNLAND 4X4 החל מ-248,000 ₪

 

FOTON טנדר מחיר
אחרי החשמל בא הדיזל. הטנדר של FOTON

 

לאחר השקת הטנדר החשמלי הראשון בישראל הפוטון eTUNLAND, חברת דלהום מוטורוס (סין), משיקה גרסת דיזל 4X4 של טנדר הדאבל קבינה, מ-248 אלף ש״ח

דלהום מוטורוס החלה בשיווק גרסת הדיזל של טנדר הפיק אפ FOTON TUNLAND. הרכב בעל הנעת 4X4 ומצויד במנוע 2 ליטרים טורבו דיזל, בעל הספק מירבי של 163 כוחות סוס, מומנט של 40 קג״מ ובעל 3 מצבי נהיגה- אקו, נורמל וספורט. גרסת הדיזל מגיעה גם עם נעילת דיפרנציאל אחורי.

מידות: ממדי גרסת הדיזל זהים לגרסה החשמלית: אורכו נאמד ב-534 ס״מ, אורך בסיס הגלגלים 311 ס״מ, רוחבו 194 ס״מ וגובהו 187 ס״מ- מרווח הגחון הינו 210 מ״מ. אורכו של הארגז נאמד ב-152 ס״מ, רוחב של 158 ס״מ וגובהו 44 ס״מ.

 

מפרט פוטון דיזל 

 

משקלו העצמי של הטנדר עומד על 2,000 ק״ג והוא בעל יכולת נשיאה של 975 ק״ג וכושר גרירה של 3,000 ק״ג.
זווית כניסה 28 מעלות וזווית נטישה 20 מעלות.

אבזור בדגם: כניסה והנעה ללא מפתח, כוונון חשמלי למושב הנהג וחימום מושב, מסך מולטימדיה מגע 10.25 אינץ׳, לוח מחוונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי, חיישני גשם ותאורה, חישוקי סגסוגת אלומיניום, מדרגת צד, מגיני בוץ אחוריים, מיגון תחתון למנוע ולמיכל הדלק.

מערכות בטיחות: 6 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות, ביניהן: בקרת שיוט, בקרת סטייה מנתיב, מערכת ניטור ׳שטח מת׳, זיהוי הולכי רגל, חיישני חנייה קדמי ואחורי, מצלמת חנייה 360, התראת רכב חולף בפתיחת דלת ועוד.

 

מחיר גרסת הדיזל כעת במחיר השקה של החל מ-248 אלף ש״ח.

 

אחריות: גרסת הדיזל, כמו הגרסה החשמלית הינה אחריות מורחבת ל-5 שנים או 300 אלף ק״מ, ו-8 שנים או 300 אלף ק״מ על הסוללה וכן טיפולים ללא עלות בכל תקופת האחריות. האחריות הרחבה ביותר בקטגוריה, מעידה על עוצמת היצרן ואמינות הרכב.

 

FOTON TUNLAND 2025
FOTON TUNLAND תא נהג

 

אבי שדה, מנהל השיווק של חברת דלהום מוטורוס, היבואנית הרשמית של FOTON בישראל: ״אנו גאים להוביל את מהפכת החשמל בקטגוריית הטנדרים- מהוצאה של אלפי שקלים בחודש על דלק, לחסכון עצום של עשרות אלפי שקלים בשנה במעבר לחשמל. יחד עם נסיעה שקטה, אבזור מפנק ונוח וטווח נסיעה שמאפשר לגמוע ק״מ רבים, המגיע עם האחריות הרחבה ביותר בקטגוריה. היום, אנו מצרפים גם את גרסת הדיזל במחיר אטרקטיבי ובקרוב נרחיב את היצע הדגמים שלנו על טהרת החשמל בתחום המסחריות, היסעים ומשאיות״.

חברת דלהום מוטורוס, שהחלה בחודש יולי האחרון, בשיווק הטנדר החשמלי הראשון בישראל ה-eTUNLAND, מעדכנת כי הוזמנו 150 רכבים נוספים למשלוח הבא, שצפוי להגיע לישראל כבר במהלך החודשים הקרובים.

 

אודות פוטון מוטור

פוטון מוטור היא יצרנית הרכבים המסחריים הגדולה ביותר בסין, הנמכרים ביותר מ-130 נקודות בעולם. פוטון מוטור הוקמה ב-1996 ומייצרת בין היתר, אוטובוסים ומשאיות והינה חברת בת של קבוצת BAIC הסינית שהוקמה בשנת 1958 ומהווה אחת מ-5 יצרני הרכב הגדולים בסין. חטיבות קבוצת  BAIC מייצרות מכוניות, מכוניות צבאיות ורכבי שטח, משאיות, אוטובוסים ומכונות חקלאיות, מיניבוסים, ורכבי שטח.

טנדר חשמלי
הטנדר החשמלי של FOTON

 

אודות דלהום

חברת דלהום מוטורס, הוקמה בשנת 1979, מעניקה שירות בפריסה ארצית באמצעות שישה סניפי דגל הפרוסים מצפון ועד דרום- מתחם העסקים קדמת גליל ועד באר שבע. החברה מתמחה ביבוא ישיר ומקביל של רכבי הסעים, אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי צמ”ה ורכבים פרטיים. בין המותגים אותם מייבאת דלהום: מסחריות של היצרניות Shineray ו-Asiaster ויבואנית האוטובוסים של המותג טמסה סקודה (בשיתוף 50% עם אוטומקס).

דלהום מוטורס מציעה ללקוחותיה מעטפת שירות One Stop Shop וחבילות אחזקה ייעודיות. החברה מחזיקה מרכז לוגיסטי ובו היצע רחב של חלקי חילוף למגוון רחב של דגמים. אספקת חלקים לכל רחבי הארץ ברמה יומיומית על ידי ניידות שירות מתן שירות במגוון תחומים תוך הקפדה על דיוק, אסתטיקה גבוהה ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות .

בין לקוחות החברה: משרד הבטחון, החברה המרכזית לייצור משקאות, חברת החשמל לישראל, סוסנה מובינג, מטרופולין, אלקטרה אפיקים, אגד חברה לתחבורה, דן, פנדן, תנופה, אקסטרה תחבורה ציבורית, סופרבוס ואחרות. בנוסף, מתמחה החברה בשירותי ליסינג מימוני ותפעולי לרכבים מסחריים חדשים או משומשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *