AIG 360: ביטוח רכב לנהג צעיר יחושב על פי קילומטרים (נסועה)

 

AIG מסכמת שנה כלכלית טובה, עם הכנסות כמעט כפולות, ומשיקה שני מוצרים: ביטוח נהג צעיר על חישוב קילומטראז’, והחזר ביטוח נסיעות למבוטח ב-15 שניות

 

AIG 360: ביטוח רכב לנהג צעיר יחושב על פי קילומטרים. מנכ”לית AIG יפעת רייטר. צילום: אוהד רומנו

 

במסיבת עיתונאים הבוקר, וטרם שחשפה את המוצרים הביטוחיים החדשים של AIG, יפעת רייטר, מנכ”לית AIG ישראל, סיכמה את שנת 2019. רייטר צופה כי דו”חות 2019 יציגו תוצאות שיא ותשלום דיבידנד של 150 מיליון ₪. AIG סיכמה שנה מוצלחת גם בתחום השירות, בו שמרה החברה על מעמדה בצמרת מדד השירות של משרד האוצר והשיקה ושדרגה עשרות שירותים דיגיטליים, בהם גם האפשרות להגיש תביעת ביטוח אונליין גם בביטוח רכב, בממשק ראשון מסוגו בישראל. רייטר ציינה כי כבר היום, למעלה מ- 50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה אונליין, ללא צורך להתקשר או להמתין למענה אנושי, וכי חלק ניכר מהתביעות הנפתחות אונליין משולמות אוטומטית באופן מידי.

במהלך 2020, יושקו שני מוצרים ביטוחיים חדשים:

המוצר הראשון הוא ביטוח הרכב החדש של החברה, AIG 360, המשדרג משמעותית את ביטוח הרכב הנוכחי של החברה. במסגרת המוצר החדש, תשיק AIG אפליקציה ייחודית, שמפותחת ע”י איתוראן,  ותאפשר לנהגים צעירים לרכוש בנק קילומטרים לשימוש במספר כלי רכב, וכל זאת ללא התקנת רכיב כלשהו ברכב. מדובר בבשורה של ממש לצרכן הביטוח הצעיר, שכן AIG מאפשרת לראשונה לנתק את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב ומעניקה את הכיסוי לנהג ללא מגבלה על מספר כלי הרכב בהם הוא נוהג. בכך מאפשרת AIG ללקוחותיה יותר חופש ויותר גמישות. בנוסף, תאפשר AIG ללקוחותיה ליהנות מתמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר מהיקף הנסועה (קילומטרז’), וזאת רק על בסיס הצהרתם וגם כאן – ללא צורך בהתקנת רכיב כלשהו ברכב.

 

בגזרת ביטוח הנסיעות לחו”ל, בישרה רייטר כי לקראת עונת הנסיעות, תשיק AIG אפליקציה ייחודית שתלווה את לקוחותיה במהלך שהותם בחו”ל. אפליקציית AIG SafeTravel תאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזר מיידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה. ב- AIG מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש, וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע”י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות. 

 

הפנים החדשות של AIG בפרסומות: אסי עזר ובן זוגו

בריתות עסקיות חדשות

מנכ”ל AIG הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו עם חברת הפיננסים MAX. במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו”ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח.

שיתוף פעולה זה הינו אחד מני רבים: רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, שנחתם במהלך 2019, במסגרתו לקוחות הבנק זכאים להטבות בלעדיות ברכישת ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו”ל. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יבואנית הרכב סמלת (יבואנית סובארו, פיאט, אלפא ג’יפ ועוד) בתחום ביטוחי הרכב, ועם מועדון “אשמורת”, מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים, בתחום ביטוחי משכנתא. יפעת רייטר, מנכ”ל AIG ישראל: “אני מודה לחברת MAX על הבחירה ב-AIG. אנחנו רואים בחיבור בינינו מהלך אסטרטגי בין שני שותפים טבעיים, שימקסם את יכולות שני הצדדים ויאפשר לנו לספק ללקוחותינו את המוצר האיכותי והמתאים ביותר לצרכי הלקוחות המשותפים”.

פרזנטורים חדשים

לבסוף, הציגה AIG את הפרזנטורים החדשים שלה, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. אסי עזר נמצא כבר שנים בטופ של תעשיית הבידור, ואלברט אסקולה, ארכיטקט ובעלו של אסי, הוא כוכב עולה בפני עצמו, בעקבות השתתפותו בתכנית הדוקו ריאליטי ״יס מן״. הזוגיות של אסי ואלברט מביאה למסך משהו אחר, חדש ורלוונטי – גם דינמיקה חמה כובשת ומלאת הומור וחן, וגם עדכניות, עם שפת ה- “סטורי” של אלברט – שפה דיגיטלית, אותנטית, פשוטה ומרעננת. הזוג יוביל את אסטרטגיית הפרסום של החברה בשנים הקרובות. יפעת רייטר, מנכ”ל AIG: “אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד”.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *