MG EHS PHEV ריקול: 6,718 כלי-רכב נקראים לטיפול בנקודת הארקה
קריאה לתיקון לכ-6,718 כלי רכב מסוג MG EHS PHEV. בעלי הרכב יקראו למוסך לביצוע בדיקה וטיפול בנקודת הארקה
6,718 כלי רכב מסוג MG EHS PHEV יקראו למוסך לביצוע בדיקה וטיפול בנקודת הארקה. *לא ידוע על אירועים מיוחדים בישראל בשל הליקוי האפשרי
במסגרת בקרת האיכות של היצרניות MG, דוד לובינסקי, יבואנית MG לישראל, מפרסמת קריאה לתיקון ל-6,718 כלי רכב מסוג EHS PHEV שנמסרו בין מרץ 2021 לבין מרץ 2023, לשם ביצוע בדיקה וטיפול בנקודת הארקה.
משך הזמן המשוער לביצוע העבודה, כשעתיים.
לבעלי המכוניות הנוגעות תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאה החוזרת, מוזמן לבדוק זאת באתר או לחילופין, ניתן להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטלפון 3038*. את “הקריאה החוזרת” ניתן יהיה לבצע רק במרכזי השירות של החברה, עפ”י הרשימה המפורסמת באתר האינטרנט.
התיקון יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד ביצועו מראש עם מרכז השירות. יש לזכור כי על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את “הקריאה החוזרת” תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ”י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.
לפני כשנה חזר הדגם, MG EHS PHEV (פלאג-אין, 258 כ״ס, 52 ק״מ טווח נסיעה חשמלית), למלאי, אחרי שוך הקורונה. זאת לאחר תקופה בה המתינו הלקוחות עד 9 חדשים לקבלת הרכב.
כשנה אחרי השקתו, ה-MG הפך להיות דגם הפלאג אין השני הנמכר ביותר בישראל (כ-1,800 מסירות עד כה מתחילת השיווק בפברואר 2021, מהן 600 מסירות מתחילת שנת 2022 עד סוף פברואר).
במבחן דרכים שעשינו לדגם, נכתב:
“יחידת ההנעה הכוללת מנוע בנזין מושכת באמצעות הגלגלים הקדמיים את ה-MG חזק קדימה דרך תיבת הילוכים משולבת של 10 הילוכים (ארבעה למנוע החשמלי ושישה למנוע הבנזין). כמה חזק? ההספק המשולב עומד על 258 כוחות סוס מכובדים למדי עם מומנט של 37.7 קג”מ המגיע כבר ב 1,700 סל”ד (עם מומנט זמני מירבי מרשים של 48.9 קג”מ). כל זה מתורגם לכביש לזמן מיאוץ מהיר למדי של 6.9 שניות ל-100 קמ”ש. השילוב של מנוע החשמל מספק כח זמין באופן מידי וברגע שהסוללות יתרוקנו, תוותרו עם 162 כוחות סוס ו-25.5 קג”מ אשר יופקו באמצעות מנוע הבנזין”.