NIO ET7 בישראל ב-499,000 שקלים – ספינת הדגל של המותג החשמלי

 

ניו ET7  מחיר
ניו ET7 מכונית סאלון חשמלית ב-499,000 ש”ח

 

מכונית הסאלון החשמלית NIO ET7 בישראל, עם הספק משולב של 653 כ”ס, תאוצה 0-100 ב-3.8 שניות, וסוללת 100 קוט”ש עם טווח עד 580 ק”מ, החל מ-499,000 שקלים 

 

עם ה-ET7 נכנסת NIO לאחת מקטגוריות הרכב הוותיקות, המוערכות והמזוהות ביותר בשוק היוקרה – סגמנט מכוניות הסאלון.

NIO ET7 היא מכונית סאלון גדולה, ממדיה (אורך 5,101 מ”מ, רוחב 1,987 מ”מ, בסיס גלגלים 3,060 מ”מ), ממקמים אותה בחלקו העליון של סגמנט רכבי הסאלון (נושקת לסגמנט מכוניות הפאר) עם מרחב מחייה נדיב לנוסעים.

ההופעה החיצונית מתאפיינת במבנה אווירודינאמי בתצורת קופה 4 דלתות, עם דלתות ללא מסגרת. מבנה זה מאפשר מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.208 המעיד על כך שה-ET7 נולדה כמכונית חשמלית במקור.

מלפנים חותמת תאורת LED בעלי הפס הכפול של NIO ותאורה אחורית בדמות פס LED ארוך וייחודי הכולל 180 יחידות עצמאיות בעיצוב תלת ממד. ידיות הדלתות השקועות ממשיכות את העיצוב הנקי והאלגנטי. ניתן לבחור בין חבילת עיצוב SUN המתאפיינת בגימורי כרום בהיר, או בחבילת Moon המתאפיינת בכרום מאט כהה. את העיצוב חותמים חישוקי “20 ספורטיביים ואווירודינאמיים וקאליפרים בצבע כתום. חישוקי “21 עשויי קרבון יוצעו כאופציה.

 

NIO ET7 INTERIOR
ET7 תא נהג

 

תא נוסעים

ל-ET7 תא נוסעים מודרני ומוקפד, המשלב טכנולוגיה, יוקרה ונוחות ברמה גבוהה, שעושה שימוש בחומרים טכנולוגיים ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה, הכולל:

  • ראטן מחודש מסוג Karuun® – חומר גלם ייחודי המופק מייערות הגשם אשר בתום תהליך פיתוח טכנולוגי הופך לגימור יפיפה ואיכותי בתא הנוסעים, בעל טקסטורה ייחודית ומגוון צבעים.
  • ריפודי עור Haptex® (סינטטי) ידידותיים לסביבה בעלי עמידות גבוהה, משקל קל ואיכות גבוהה המעניקים רכות נוחות ואסתטיקה ברמה גבוהה במיוחד. מוצע ב-3 גוונים (לבן, בז’/חום ואפור).
  • דיפון הגג והקורות הפנימיות עשוי Microfiber Ultrasuede חומר אשר נראה ומרגיש כמו עור הפוך אך עשוי מחומר עמיד וידידותי לסביבה.

 

מערך הישיבה בתא הנוסעים:

  • נוחות גבוהה לנוסעי הרכב עם אפשרות חימום, אוורור ועיסוי במושבים הקדמיים והאחוריים. אוורור המושבים כדוגמא, נעשה בתצורה מתקדמת של שילוב 2 טכניקות שונות, בעוד המערכת בבסיס המושב יונקת את האוויר החם המצטבר בפלג גופו התחתון של הנוסע, המערכת במשענת הגב פולטת אוויר קר לפלג גופו העליון. כך מתקרר המושב בזמן קצר במיוחד.
  • במושבים הספורטיביים הקדמיים 14 כיוונים חשמליים הכוללים תמיכה מיוחדת לרגליים והארכת המושב
  • בכל המושבים (מלפנים ומאחור) טכנולוגיית Air-Cushion הכוללת 3 כיסי אוויר בגב המושב (בחלקו העליון, האמצעי והתחתון) הניתנים לכיוונון עצמאי של הנוסע.

 

על האווירה בתא הנוסעים מופקדות מגוון מערכות ותוספות הפונות לחושים השונים:

  • תאורת אווירה יוקרתית ודינאמית עם 256 שילובי תאורה
  • מערך בישום (ריחות אווירה) הכולל 3 ניחוחות לבחירת הנהג
  • מערכת שמע 1.4 Immersive Sound המכוונת ישירות לאוזנם של אודיופילים – עם לא פחות מ-23 רמקולים אשר תומכת בטכנולוגיית Dolby Atmos.
  • מערכת בקרת אקלים משולשת עם פונקציה אוטומטית לניטור וטיהור איכות האויר בתא הנוסעים
  • גג זכוכית גדול

 

ET7 CAR
גג מזכוכית. ET7

 

 

תא נהג

התצוגה הראשית מוצגת על מסך מגע מרכזי בגודל “12.8 בטכנולוגיית AMOLED, ומסך HDR בגודל 10.2” המשמש כלוח מחוונים דיגיטלי. בנוסף, תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית בגודל “8.8.

מאחור מסך מגע HDR נוסף בגודל “6.6 ממנו שולטים הנוסעים מאחור בתאורה, שמע, אופציות המושבים ועוד. גם בתא הנוסעים של ה-ET7 ישנה מארחת בדמותה של NOMI – הסייעת הדיגיטלית דוברת האנגלית מבוססת הבינה המלאכותית (ראשונה מסוגה בעולם בייצור סדרתי), אשר מנגישה את הטכנולוגיה הקיימת בחלל הפנימי של הרכב למשתמשים. ל-NOMI, השוכנת בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית, מסך AMOLED בגודל “2.18, בסיס המאפשר לה לנוע ימינה ושמאלה ו”לפנות” לנוסעי הרכב ומעל 90 הבעות פנים שונות.

 

NIO טווח
סוללת 100 קוט”ש וטווח מוצהר עד 580 ק”מ

 

ביצועים

 

לניו ET7 יחידת הנעה כפולה – פלטפורמת EDS הכוללת שני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן, האחורי מספק 408 כ”ס והקדמי 245 כ”ס להספק משולב של 653 כ”ס ומומנט מירבי משולב של 86.7 קג”מ.

יחידת ההנעה הזו יחד עם רפידות בלמים מבית Brembo מאפשרות תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות ובלימה מ-100 קמ”ש לעצירה במרחק של 33.5 מ’ – נתונים של מכוניות ספורט. חלוקת הכוח בין המנועים משתנה בהתאם לאופי הנסיעה, ממצב של הנעה כפולה ביציאה מהמקום ובתאוצות למצב של הנעת סרן בודד בשיוט לטובת חסכון באנרגיה.

בשידוך לסוללת 100 קוט”ש שתשווק בישראל, טווח הנסיעה יהיה עד 580 ק”מ, כאשר כמו כל דגמי NIO, גם ה-ET7 תומכת בטכנולוגית החלפת הסוללות המוכרת של המותג.

המתלים תוכננו בקפידה על מנת לאפשר יכולות דינאמיות גבוהות ביותר לצד נוחות גבוהה, וכוללים מערך כריות אויר מתוצרת Continental ובולמי זעזועים אדפטיביים מתוצרת ZF, אשר יתאימו את מרווח הגחון של ה-ET7 בצורה עצמאית בהתאם לתנאי הדרך ולמהירות הנסיעה (-10mm/+40mm) ויתאימו את אופי השיכוך במהירות תגובה של עד 500 דגימות בשנייה, בהתאם למאפייני הנסיעה בזמן אמת.

 

 

טכנולוגיה ואוטונומיות

פרט לכך שנולדה כמכונית חשמלית, ה-ET7 נולדה גם כמכונית אוטונומית. ניתן לראות זאת במערכות החישה השונות הקיימות בה ומוטמעות בעיצוב הרכב (בשמשה הקדמית לדוגמא). מערך זה, העונה לשם NIO Aquila ומשמש גם את מערכות הבטיחות ברכב, כולל 33 יחידות חישה

ביניהם:

  • מערכת Li-Dar ברזולוציה גבוהה לטווח רחוק במיוחד
  • 7 מצלמות 8MP ברזולוציה גבוהה לטווחים רחוקים
  • 4 מצלמות 3MP (רגישות תאורה) למערך ה-360
  • 5 מערכות רדאר (קדמיות ואחוריות)
  • 12 חיישני קירבה ועוד

 

מערך זה מנוהל ע”י Nio Adam – אחת מפלטפורמת המחשוב המתקדמות היום ברכבים, אשר יודעת לנתח את המידע מידית ולתת פקודות למערכות הרכב השונות וכוללת גם חיבור למערכות ניווט לוויני, למצלמה לניטור תפקוד הנהג ולתקשורת V2X בין הרכב לסביבתו אשר מסוגלים בעתיד, באישור הרגולטור, נהיגה אוטונומית מלאה.

במבחני ריסוק של הדגם ב-Euro NCAP (2022) קיבל ה-ET7 ציון כולל של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים בכל הפרמטרים וציון של 95% בתפקוד מערך הבטיחות האקטיבי.

 

ET7 מחיר
ET7 רכב סאלון חשמלי

 

מחיר:

 

דגמי ה-ET7 ישווקו ברמת גימור אחת גבוהה במיוחד ובמחיר שיעמוד על 499,000 ₪.

 

הדגמים הראשונים יגיעו לישראל יתחיל לקראת תחילת נובמבר, עד אז, יוכלו מתעניינים להתרשם מהדגמים באתר NIO.co.il, לתאם פגישות וירטואליות עם צוות NIO או לפתוח הזמנה על הרכבים הראשונים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *