SKYWELL תחשוף בתערוכת הרכב בפריז 2 דגמים חשמליים חדשים

 

SKYWELL SKYWORTH
דגמים חשמליים חדשים. סקייוול סקייהום

 

SKYWELL תחשוף בתערוכת הרכב בפריז, קרוסאובר חשמלי קומפקטי ורכב מסחרי חשמלי, מלבד דגם הסדאן החדש ה-SKYHOME

SKYWELL, יצרן הרכב מקונצרן הסיני הגדול SKYWORTH, משווק בישראל על ידי קבוצת כדורי, עם דגם חשמלי אחד ולו מספר גרסאות, הקרוסאובר החשמלי סקייוול ET5.

היצרנית מדווחת כי תחשוף לראשונה, בתערוכת הרכב הקרובה שתיערך בחודש הבא (אוקטובר) בפריז, “מונדיאל דה לה מוביליטה” שני דגמים חשמליים נוספים. ההשקה הבינלאומית לדגמים האסטרטגיים החדשים דווקא באירופה מהווה הצהרת כוונות ברורה של היצרן להמשך התרחבותו. התוכנית האסטרטגית של היצרן, להיות אחד מעשרת יצרני הרכב הגדולים בסין עד 2030.

שני הדגמים שייחשפו בתערוכת הרכב הם: דגם קרוסאובר, חשמלי מקטגוריית SUV C, משפחתי/קומפקטי, בעל שלדה חדשה ומתקדמת של היצרן, התומך בטעינה מתקדמת 800v שצפוי להתחרות בדגם החשמלי – BYD אטו 3. הדגם השני, הוא רכב מסחרי חשמלי ייעודי, הדומה במידותיו לפורד טרנזיט ופיאט דוקאטו, אשר יציע מגוון אפשרויות מודולריות לנוסעים וטעינת מטען.

 

SKYWELL MODELS
כרזת ההשקה של סקייוול בתערוכת הרכב בפריז

 

גולת הכותרת של SKYWELL, הוא דגם שעל פי המותג, צפוי לעורר את מרב הסקרנות בתערוכה הקרובה, סקייוול סקייהום. ה-SKYHOME הוא ספינת הדגל של היצרן, שייחשף לראשונה בהשקה בינלאומית. ה-SKYHOME בעל עיצוב חיצוני אלגנטי, עם קווים חלקלקים, וגג זכוכית ענק, מצלמות במקום מראות צד, וללא ידיות לפתיחת הדלתות. בנוסף, לדגם פנסי לד אופקיים בחזית, פס לד רוחבי לתאורת יום, עיטורים בצבע זהב בתחתית המרכב, ופס תאורה דקיק מאחור עם לוגו מואר מובנה. בקצה הגג ספויילר חשמלי המפחית ומגביר את ההתנגדות לאוויר בהתאם לתנאי הנהיגה/מצב הנהיגה.

תא הנוסעים צפוי להיות מיוחד ועשיר, הכולל מסך רחב המשמש כלוח מחוונים ומערכת בידור. מסך גדול שיורד מהתקרה, מסכים נוספים במשענות הראש, מקרר גדול למשקאות בקונסולה המרכזית, ושולחנות מתקפלים. המושבים האחוריים מתכווננים חשמלית ומאפשרים אף מצב שכיבה ועיסוי לרגליים. עוד נראה בדגם ה-SKYHOME, מערכת בינה מלאכותית אשר בנוסף לתפעול קולי מתקדם מסוגלת לזהות מצבים רפואיים אצל הנהג, להתריעו ולהציע טיפים וסיוע בהתאם, על מנת לשפר את מצבו.

בקבוצת כדורי מציינים כי, השקה בינלאומית לשלושה דגמים חדשים, היא אמירה ברורה של היצרנית המבטיחה, המסמנת את השוק האירופאי כיעד אסטרטגי בתוכניות הצמיחה וההתרחבות שלה. ישראל אשר הוגדרה ע״י היצרן כשוק מועדף, תהיה לאחד השווקים הראשונים לקלוט את דגמי הפרימיום החשמליים של המותג הצומח במהלך שנת 2025 בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *