אופל אסטרה החדשה בישראל: מראה קשוח ומנוע בנזין ב-158,990 שקלים
תמונות: רונן טופלברג
לובינסקי, יבואנית פיג’ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את הדור השישי והחדש לאופל אסטרה. המכונית המשפחתית C-האצ’בק אשר תוכננה, עוצבה ונבנתה בגרמניה.
אופל אסטרה הייתה לאורך 30 שנות ייצורה סיפר הצלחה עבור מותג אופל עם למעלה מ-14 מיליון יחידות שנמכרו. אופל אסטרה החדשה מיועדת להוביל את סגמנט ה-C האצ’בק הודות לעיצוב אגרסיבי, ספורטיבי וייחודי, טכנולוגיית תאורה ובטיחות מתקדמת, תא נוסעים איכותי ואבזור סטנדרטי עשיר.
אופל אסטרה החדשה תשווקה תחילה עם גרסה אחת – מנוע 1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech וברמת אבזור גבוהה GS LINE, במחיר 158,990 ש”ח
עיצוב
הדור החדש של אופל אסטרה בעל קווי אופי מודגשים והקפדה על יצירת סביבת מחיה נקיה ואלגנטית בתא הנוסעים. אסטרה החדשה מאמצת אלמנטים כמו חזית אופל VIZOR שמגדירה שפת עיצוב חדשה ומשותפת לכל הדגמים החדשים ובמקרה של האסטרה, מוסיפה לה מבנה גג נמוך ביחס לגוף הרחב וחישוקים הגדולים שמעניקים לה נוכחות ובולטות בנוף המוטורי.
הדור החדש מביא עמו חידושים לסגמנט. כמו יחידות התאורה האדפטיביות Intelli-Lux LED Pixel Lights , ובהם 168 אלמנטים של תאורה. קפיצה נוספת אל העתיד מוצאים בתא הנוסעים של האסטרה, עם דשבורד חדשני – Pure Panel אשר כולל שני מסכי מגע צבעוניים בגודל 10 אינץ’ הפועלים בדומה למסכי הטלפון החכם. מהנדסי אופל פעלו שהמידע החיוני להפעלת הרכב ואפשרויות התפעול השונות, יהיה קל יחסית, וברור. בנוסף לכך, מתגי תפעול בקרת האקלים הינם פיזיים, ומחוץ למסך המגע, לטובת הפעלה קלה ונוחה.
נוחות הישיבה: אופל אסטרה החדשה מצוידת במושבים ארגונומיים ייחודיים (AGR) כסטנדרט, אשר עוטים ריפוד משולב אלקנטרה מתוכננים ומיוצרים על ידי אופל באופן בלעדי, לשם הקניית נוחות ישיבה מרבית בנסיעות ממושכות. מושב הנהג מגיע עם כוונון חשמלי בשמונה מצבים ושלושה זיכרונות.
Autobahnproof (מבחן האוטו-באן)
אופל אסטרה החדשה מבוססת על פלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת, מה שמניח יסודות טובים להתנהגות כביש טובה בטיחות גבוהה, ומרחב מחיה שימושי עבור הנוסעים ברכב. אורכה 439.1 ס”מ, רוחבה 186 ס”מ ובסיס הגלגלים עומד על 267.5 ס”מ. תא המטען מציע 422 ליטר של נפח שימושי.
אופל אסטרה החדשה תוכננה להיות Autobahnproof, כלומר בעלת יכולת שיוט במהירות גבוהה למשך זמן ממושך. לטובת זה, היא בעלת מקדם גרר נמוך של 0.269, קשיחות גבוהה של השלדה, היגוי טוב, שיכוך מתלים ייחודי, ויציבות תחת עומסי בלימה.
נכון להיום תוצע אופל אסטרה החדשה עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין PureTech שמפיק 130 כ”ס ב-5,500 סל”ד וכן 23.4 קג”מ ב-1,750 סל”ד ובשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש אורכת 10.2 שניות, המהירות המרבית עומדת על 210 קמ”ש.
*במהלך 2023 תגענה גרסאות PHEV ו-BEV.
גימור ואבזור
אופל אסטרה החדשה תוצע בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוה במיוחד, GS LINE עם מפרט בטיחות מקורי:
- מערכת בלימה אקטיבית עד 140 קמ”ש עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי
- מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטייה מנתיב ותיקוני היגוי אקטיביים
- בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה
- מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
- זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט
- מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
- 6 כריות אוויר
- התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה
- מערכת התרעת ערנות נהג
- זיהוי תנועה חוצה מאחור
בנוסף לכך, רשימת האבזור כוללת גג זכוכית פנורמי נפתח עם וילון הצללה, ממשקי Apple Car Play ו- Android Auto אלחוטי, חישוקי 18 אינץ’ PENTAGON, סמלים מושחרים, צביעה דו-גוונית (גג שחור), שלושה מצבי נהיגה (ECO, Normal, Sport), 4 מצלמות חניה המספקות מבט 360 מעלות, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים מפוצלת, חימום מושבים קדמיים והגה, דוושות בגימור אלומיניום ועוד.
מחיר:
אופל אסטרה 1.2 PureTech ברמת גימור אחת, GS LINE, במחיר 158,990 שקל
המכוניות התחדשו הטכנולוגיה הכי מתקדמת ורק לוי יצחק הורג את המחירים וחברות הביטוח ממשיכות לצעוד עם המחירון המיושן . מישהו כביכול מרוויח מכל זה לא? תקנו אותי באם אני טועה
היורו התרסק ומתרסק והמחירים בשמיים של המכוניות.רכב של 100000ש”ח נמכר ב1600000ש”ח.חלאס .גנבים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אופל אסטרה ב-158,990 שקלים” חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא ייאמן, 160 אלף שקל…
הזיה
זה ראה כמו קאיה , רכב מכוער ברמות. אף פעם לא היה טוב
160 אלף שקל למשפחתית ממוצעת ????
מישהו שם התחרפן…
מנוע בנזין שעבר זמנו. עיצוב מוזר. מחיר מופקע. אופל אסטרה מאבדת ערך מהר ומאיצה לאט. שלא לדבר על מחיר המוסך…
אחת המכוניות היפות, חבל שהשוק של אופל מת פה בישראל, עם מחיר של 160 אלף שקל השוק של אופל לא יתרומם בישראל
לא לחשוב על אכב שלא מתא חן בעיני הישראלים: לזרוק.
חבל על כל שקל- אמר היהודי הנבון.
המנוע הכי כושל שיש לפיזו מותקן ב אופל ו נמכר במחיר בזוי ו הזוי חחחחחח
שווה 80 גג
במחיר כזה כבר עדיך לרכוש טויוטה חדשה! חסכונית, אמינה וסחירה מאוד.
למה שאקנה רכב בסכום כזה?
יש יותר טובים בהרבה פחות..
זה מדור סטירה?
מחיר כזה הזוי למכונית בלי שוק כזו עם מנוע חלש כזה?
אופל לא שווה 150 אלף
זה אופל….
מקסימום 80 אלף
מה זה המחיר ההזוי הזה ?
מנוע 1.2 ב 160K ?
מישהו באופל חי בסרט שיקנו את זה…
מה זה 30 שנה הצלחה?!!!
אחרי 140 הלך לי מנוע באסטרה
מקלל את עצמי על הרגע שקניתי אופל
לובינסקי תמשיכו עם התימחור ההזוי שלכם והרכבים שלכם ישארו בנמלים ללא קונים, רכבים שעולים ליבואן מהיצרן אולי רבע מחיר ממה שאתם דוחפים לנו, אפשר להרוויח יפה גם בלי לנסות לעשוק את הקונים.
רכבים אירופאים לא שווים את המחיר. היבואנים מנסים לעשות קופה עלינו.
אל תתקרבו למחירים כאלו. לא שווה.
התמחור של הרכב הזה פשוט מדהים ! איך רכב משפחתי כזה ,עם מנוע פיז’ו חלש ולא אמין ( מניסיון מר ) מתומחר ב160 אלף??????????????
מי הטיפש שיקנה??????
10 שניות ל100. חחחה. טוב שלא כמו בשנות השמונים 13 שניות.
חחח
חמור במחיר טויוטה
התחרפנתם…
אבל הוא נחכה קצת
גם ב120k
לא תמכור!
מערכת בקרת שיוט…לפקקי ארץ הקודש
אולי מישהו שם בסוכנות המכירות
יראה דרך מערכת החיישנים של אופל אסטרה החדשה
בשמונה מצבי אור דרך
שהמחיר מופקע
ואז המערכת תתריע על כשל בחשמל
ובתמחור הרכב
יקרה בטירוף! מה נסגר עם המחיר??? תורידו ב20 אלף לפחות!
מה מתלהבים “אחרי 30 שנות הצלחה”
אייזן הצלחה בדיוק? אופל נמכרה ונרכשה מספר פעמים – היום ב”עיצוב נועז”?
הרים הם תחת כנפי מעצבים צרפתיים!
קונצרן PSI – של פג’ו סיטרואן
שרכשו את אופל מג’נרל מוטורס אם איני טועה.
משם הגיע העיצוב, התמסרות המנועים בקיצור – הכללת!
הרי הם מגיעים מאותו יבואן – לובינסקי.
אגב שלא תבינו לא נכון אני אוהב את הרכבים הצורפתיים
מה 1989 ועד היום עם סיטרואן ופג’ו!!!