בקרוב אצלנו: פורשה 911 GT3 ו-911 טורינג החדשות מ-1,750,000₪

911 GT3
פורשה 911 GT3 ו-911 טורינג

 

פורשה ממשיכה לשפר את דגם ה-GT3 האייקוני שלה, עם מתיחת הפנים של דגם 992 – גרסת 992.2, ב-2 גרסאות – אחת ממוקדת מסלול עם כנף אחורי GT3, וגרסת טורינג שמוותרת על הכנף הקבועה לטובת מראה מעודן יותר. באילו שיפורים מדובר, כמה יעלו, ומתי נראה אותן בארץ?

 

כמה כוח?

פורשה 911 GT3 ממשיכה להשתמש במנוע בוקסר אטמוספרי בנפח 4.0 ליטר המפיק 510 כוחות סוס (375 קילוואט) ו-450 ניוטון-מטר. אמנם הספק המנוע נותר זהה, אך הוא מותאם לתקני פליטה מחמירים יותר, עם מערכת פליטה הכוללת סינון חלקיקים וארבעה ממירים קטליטיים. ההילוכים כוללים יחס סופי קצר ב-8% בהשוואה לדגם הקודם, מה שמשפר את התאוצה. התאוצה ל-100 קמ”ש עם תיבת ה-PDK עומדת על 3.4 שניות, והמהירות המרבית מגיעה ל-311 קמ”ש. הגרסת הידנית מציעה תאוצה מעט איטית יותר, של 3.9 שניות.

 

פורשה דגמים 2025
פורשה 911
פורשה מחיר 2025
911 GT3

עיצוב מעודכן 

השינויים בעיצוב של פורשה 911 GT3 2025 הם מינוריים, נאמנים לקו המסורתי של פורשה. החזית מצוידת בספליטר קדמי מעודכן לשיפור כוח ההצמדה. יחידות התאורה הקדמיות עברו עדכון קל וכוללות אפשרות לטבעת לבנה סביב הפנסים. מאחור, ניתן למצוא דיפיוזר משופר ופתחי אוורור מעודכנים, לצד כנף אחורית עם לוחות צד בעיצוב מחודש.

 

PORSH GT3

 

שיפורים במתלים והפחתה במשקל

ה-GT3  החדשה כוללת מתלים שעברו התאמה בהתבסס על הדגם הקיצוני יותר, ה-GT3 RS. השינויים במתלים הקדמיים כוללים התקנה נמוכה יותר של מיקום התפוח בזרוע האחורית, מה שמפחית את נטיית הרכב בעת בלימה וזרועות קדמיות בצורת טיפה מוסיפות כוח הצמדה במהירויות גבוהות.

בנוסף, פורשה מציגה חישוקי אלומיניום חדשים שמפחיתים את המשקל הכולל, וחישוקי מגנזיום המוצעים בחבילת וייסאך שמפחיתים כ-9 קילוגרם נוספים. גם מצבר ליתיום-יון חדש מקטין את המשקל ב-4 קילוגרם נוספים ומראה לנו את הדקדוק וההקפדה על הפרטים הקטנים בפורשה.

 

פורשה ישראל
פורשה 911 תא נהג

 

חבילת וייסאך וחבילת לייטבאו

לראשונה, חבילת וייסאך מוצעת גם ל-GT3, הרגילה ולא רק לדגמי ה-GT3 RS. החבילה כוללת רכיבים מסיבי פחמן כמו מוטות חיבור ומוט מייצב, וכן, חלקים נוספים כמו גג ודלתות קלים. חבילת לייטבאו מוצעת בלעדית לדגם הטורינג, עם חלקי סיבי פחמן נוספים וגימורים ייחודיים בתא הנוסעים. 

 

פורשה יד 2

 

תא נוסעים מחודש – גם למשפחות

לראשונה, גרסת הטורינג מציעה גם אפשרות למושבים אחוריים, אני בטוח שהילדים במשפחה ישמחו לשמוע שפורשה מתחשבים בהם. בתוך תא הנוסעים, פורשה שדרגה את מושבי הספורט הקלים, המציעים כוונון גובה חשמלי ושכבת כרית הניתנת להסרה כדי לשפר את הנוחות בזמן נהיגה עם קסדה. מערכת התצוגה מאפשרת להחליף למצב  “Track Screen” שמציג רק את המידע החיוני לנהיגה על המסלול. כמו כן, פורשה שומרת על מתג ההנעה בסיבוב המסורתי שבצד שמאל ולא עוברת לכפתור, כמו דגמי הקאררה החדשים.

 

פורשה ישראל סוכנות porsche 911 gt3
בישראל בתחילת 2025. החל מ-1.75 מיליון

 

זמינות ומחירים

ה-911 GT3 וטורינג החדשות צפויות להגיע לישראל במחצית הראשונה של שנת 2025, עם מחיר התחלתי של כ-1,750,000 ש”ח. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *