דאצ’יה דאסטר רכב הפנאי שטח מקבל מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.33 ליטר טורבו – מנוע שיוצר בשיתוף פעולה מפתיע בין דיימלר יצרנית מרצדס ליצרנית הענק רנו – ניסאן
דאצ’יה דאסטר, ישווק מעתה עם מנוע חדש, חזק ואיכותי, מנוע אשר פותח בשיתוף פעולה של דיימלר (מרצדס) עם רנו-ניסאן.
לדאסטר מפרט טכני גדוש, ויחידת הנעה חזקה מאי פעם – מנוע טורבו בנזין בנפח 1.33 עם שתי רמות גימור שונות, LAUREATE בהספק של 131 כ”ס, ו PRESTIGE בהספק של 150 כ”ס. המנוע, החדש יחליף את -ה1.2 ליטר הוותיק. הדאסטר בשילוב מנוע הטורבו בנזין החדש ישווק כעת עם תיבת הילוכים ידנית בלבד עם שוני בהספקי המנוע בין רמות הגימור.
פירוט מנועים:
LAUREATE -מנוע בנזין-טורבו בנפח 1.33 ל’, בהספק 131 כ”ס ומומנט של 24.5 קג”מ, מספיק לנתון תאוצה מ-0-100 קמ״ש של 11.1 שניות, למהירות מרבית של 191 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק״מ לליטר. במחיר של 94,990 ₪ לדגם הידני.
PRESTIGE – מנוע בנזין טורבו בנפח 1.33 ל’, בהספק 150 כ”ס ומומנט של 25.5 קג”מ. מספיק לנתון תאוצה מ- 0-100 קמ”ש של 10.4 שניות, למהירות מירבית של 200 קמ”ש וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק”מ לליטר. במחיר של 104,990 ₪ לדגם הידני.
הדאסטר החדש ימשיך להיות משווק ב-2 רמות גימור. רמת גימור LAUREATE תצויד במערכת מולטימדיה וניווט דגם “7.0 EVOLUTION MEDIANAV הכוללת מצלמה אחורית, חיישני חניה מאחור, בקרת שיוט, הגבלת מהירות וכן יכולת שיקוף סמראטפון Apple Carplay & Android Auro ועוד.
רמת הגימור הבכירה יותר PRESTIGE מוסיפה הנעה ללא מפתח (Keyless), חישוקי 17″, מצלמה היקפית 360 מעלות, 4 רמקולים + 2 טוויטרים, בקרת אקלים אלקטרונית, מערכת לזיהוי שטח מת ועוד.
כל דגמי דאצ’יה משווקים עם מערכת בטיחות הכוללת זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, בקרת סטייה מנתיב וניטור מרחק מלפנים.
רועי שחורי, סמנכ”ל דאצ’יה בקרסו מוטורס:
“דאצ’יה ישראל, ממשיכה להציע ללקוחותיה תמורה גבוהה במחירים נגישים. ה Dacia Duster מגיע עם מנוע עוצמתי וחסכוני וימשיך לבסס את הדאסטר כרכב הכביש שטח המשתלם ביותר בישראל, דבר שהפך אותו לפופולארי בקרב הצרכן הישראלי אשר מחפש תמורה הולמת עבור כספו”.