השקה: מיצובישי טרייטון החדש (פיקאפ עבודה ופנאי) החל מ-198,900 ₪
כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה מיצובישי טרייטון החדש בישראל – רכב פיקאפ בדור שישי משופר – מאובזר ונוח יותר, עם מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ”ס ו-40.8 קג”מ – החל מ-198,900 ₪
כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה היום בישראל את הטרייטון החדש, שהינו הדור השישי של רכבי הפיקאפ מבית היצרן. 40 שנה בדיוק לאחר השקת ה- L200 הראשון עם למעלה מ -4.7 מיליון מכירות בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק אפים העולמי, מציגה מיצובישי את הדור החדש בסדרה הכוללת 5 דגמים. סדרת הטרייטון החדשה ממשיכה את מסורת השילוב הייחודי של רכב עבודה, שטח ופנאי והפעם במראה חדשני ואגרסיבי, אבזור עשיר משולב טכנולוגיות עתירות חדשנות ומערכת CONNECTED CAR* מבית היבואן כלמוביל.
עיצוב הטרייטון החדש עבר שינוי מהותי ומציג מרחב פנים נדיב וקו מודרני עם קווים אופקיים מודגשים המעניקים תחושה של רכב שטח אגרסיבי וחדשני. העיצוב החדש, סייע בבידוד הרעשים ובשיפור תצרוכת הדלק. בחלק הקדמי מוצע מכסה מנוע בעל חזית גבוהה, יחידת תאורה מחודדת ויחידת תאורה משנית המוסיפה נדבך נוסף לעיצוב המודרני של הרכב.
הטרייטון החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר. לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות.
הטרייטון, המזוהה בתחום רכבי העבודה כנמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית, מצויד ב-7 כריות אוויר, EBD– לחלוקת עוצמת הבלימה, HSA– כעזר לזינוק בעליה, TSA לבקרת יציבות לגרור, ASTC– לבקרת יציבות ומשיכה RISE– לחלוקת עומסים בזמן תאונה. למערכות אלו התווספו בדגם Dakar מערכות הבטיחות מתקדמות: FCM – בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל ו- LDW– להתרעה על סטיה מנתיב. בדגם Dakar SE קיימות בנוסף המערכות הבאות: AHB– שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW– זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA– התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS– למניעת האצה פתאומית לא רצויה.
לטרייטון אבזור עשיר הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור, בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד. דגם Dakar מצויד גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18″, מצלמת רברס ומערכת Connected Car. דגם Dakar SE מוסיף מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL– מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.
הטרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ”ס ו- 40.8 קג”מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בדגמי Dakar ו-Dakar SE מצויד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II אשר פותחה במקור עבור הפאג’רו. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ”ש.
הטרייטון כרכב פנאי ועבודה מיועד לספק אחיזה מיטבית בכל תנאי השטח ונהנה מבקרת יציבות מתקדמת בדגמי Dakar ו-Dakar SE, אשר בוררת בין 4 מצבים לשליטה במנוע, תיבת ההילוכים והבלמים בהתאם לתנאי השטח שנבחר: חצץ (Garvel, בוץ ושלג (Mud/Snow) חול (Sand השומר על מומנט קבוע) ואבנים (Rock]. כמו כן כולל הטרייטון ברמות גימור אלו בקרת ירידה במדרון השומרת ושולטת באופן אוטומטי על מהירות הנהיגה בעת ירידה במדרון .
מצבי ההנעה השונים*:
2H – הנעה אחורית לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.
4H – הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה המשמש לכביש חלק ליציבות ובטיחות מרביים.
4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח ודיפרנציאל מרכזי נעול.
4LLC – הנעה כפולה בהילוך כוח עם דיפרנציאל מרכזי נעול לנסיעה בשטח טכני קשה הדורש כוח רב.
במיצובישי טרייטון החדש תציג כלמוביל את מערכת המולטימדיה Connected Car*, מערכת חדשה בדור 4 LTE)) עם מסך 7 אינץ’ וממשק I SAY – ממשק זיהוי קולי הכולל מגוון פקודות קוליות ופעולות במערכת כגון חיוג לאנשי קשר, הפעלת יישומים, ניווט והכל באמצעות פקודה קולית.
ה-CONNECTED CAR מאפשר לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד מספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה למוזיקה המותאמת לכל אחד באמצעות אפליקציית רדיו מכל העולם Nobex האינטרנטי, אפליקציות 99FM, כאן OD, גלגל”צ רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל “עושים היסטוריה”) ורדיו תל אביב. למערכת אפשרות לביצוע Hot Spot לגלישה באינטרנט ברכב, בנוסף המערכת כוללת דיבורית Bluetooth, ניווט באמצעות מערכתWAZE וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו.
עוד במערכת מסכי עזרה אינטרנטיים של סניפי מיצובישי רכב חדש, מרכזי השירות והטרייד-אין שניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור. מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי נוח ומובן. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים.
כלמוביל מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק”מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק”מ.
המחירים:
דגם | מחיר | צריכת דלק משולבת (ק”מ לליטר) | ציון ירוק |
טרייטון 4X2, INVITE ידני | 198,900 ₪ | 7.3 | 15 |
טרייטון 4X2, INSTYLE | 224,900 ₪ | 7.7 | 15 |
טרייטון 4X4, DESERT | 234,900 ₪ | 7.9 | 15 |
טרייטון 4X4,DAKAR | 244,900 ₪ | 7.9 | 15 |
טרייטון 4X4,DAKAR SE | 255,900 ₪ | 7.9 | 15 |
* בדגמי ה- Dakar וה-SE Dakar