מותג הרכב רנו נרתם למאבק למניעת אלימות נגד נשים

רנו ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס, נרתמת להעלאת המודעות בנושא האלימות נגד נשים

 

מותג הרכב רנו נרתם למאבק למניעת אלימות נגד נשים


במהלך השבועיים הקרובים, תעניק רנו ישראל, את פלטפורמת הפרסום במשחקי היורוליג של קבוצת מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים, לשדולת הנשים בישראל, באמצעותם יוכלו להעביר לקהל מסרים אשר קוראים להגנת הנשים מפני אלימות. ניתן יהיה לראות את השלטים והסרטונים בהיכל מנורה מבטחים, ופרסומות שהופקו במיוחד עבור קידום המודעות למניעת אלימות נגד נשים.

לדברי סמנכ”לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין:

“באמצעות הענקת הפלטפורמה הפרסומית לשדולת הנשים בישראל, רנו נרתמת למיגור תופעת האלימות נגד נשים. היכל מנורה מבטחים מאכלס קהל רחב ומגוון של אלפי אנשים   שיחשפו למסרים ששדולת הנשים בישראל מבקשת להעביר, באמצעות שלטים וסרטונים שהופקו במיוחד. פעילות שדולת הנשים בישראל במאבקן למען אלימות נגד נשים, ובמסגרת המהלך יוצגו מסרים לקהל הרחב בקמפיין רחב היקף. זוהי תחילתה של ההירתמות במאבק, והמסר הוא חד וברור, אלימות נגד נשים צריכה להיפסק”.


       

תגובה אחת ל “מותג הרכב רנו נרתם למאבק למניעת אלימות נגד נשים”

  1. מדברים רק על אלימות נגד נשים. על 300 גברים שמתאבדים בשנה בגלל ניכור הורי, בגלל הגעה לפת לחם עקב פסיקת מזונות בגובה 90% ממשכורתם, בגלל תלונות סרק על אלימות, על אלה לא מדברים. לשדולת הנשים כח רב בעוד שלגברים אין את האמצעים כדי להוכיח חפותם בבתי המשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *